קידום בגוגל – איך להשיג לקוחות דרך גוגל?

מה ההבדלים בין קידום אורגני לממומן? אילו שיטות נוספות קיימות לקידום בגוגל?

  • רוצה לדעת איך המתחרים שלך מופיעים בתוצאות הראשונות בגוגל?
  • מה צריך לעשות כדי שהעסק שלך יהיה שם?
  • ואיך אנחנו יכולים לפרסם מודעה שלך למי שהיה אצל המתחרים שלך?

מיד נפרט על כל מה שאפשר לעשות כדי שהעסק שלך יופיע במקום בולט בגוגל ויביא לך כמות גדולה של לקוחות.

רק נציין שאם אין לך חשק לקרוא, אפשר להתקשר ונשמח לספר לך מה הסודות שלנו לקידום עסקים בגוגל.

נושאים

קידום בגוגל

קידום בגוגל - אורגני

מה זה קידום אתרים אורגני בגוגל?

המונח "קידום אורגני" מתייחס לתוצאות הטבעיות שגוגל מציגה בתוצאות החיפוש שלה, כאלה ללא תשלום עבור מודעה מקודמת. מטרת העל של גוגל היא להציג לגולשים את האתר עם התוכן הכי מתאים למה שחיפשו.

איך גוגל מחליטה איזה אתר הכי רלוונטי?

לגוגל יש המון פרמטרים לפיהם היא בודקת אתרים ומדרגת אותם. היא בודקת את האתר עצמו וכן את האתרים המקשרים אליו. היא בודקת את פעילות הגולשים בתוך האתר ועושה התאמות בדירוג בהתאם לכך.

גוגל מעדיפה אתרים שמעניקים לגולשים חוויית משתמש טובה וכן אתרים שפועלים היטב בטלפונים ניידים.

בנוסף, גוגל רואה את מהירות טעינת האתר כפקטור משמעותי המשפיע על החוויה של הגולשים באתר. על כן, היא מודדת זמני טעינת דפי אינטרנט ומעדיפה אתרים הנטענים מאוד מהר.

גוגל בודקת אילו מילים מופיעות בתוך האתר ומחליטה אם הן רלוונטיות עבור חיפוש הגולש. היא עוקבת אחר הקישורים הפנימיים באתר ומאילו מילים (טקסט עוגן) יוצא כל קישור. היא לוקחת בחשבון את:

  • חוויית המשתמש באתר
  • מהירות הטעינה
  • ההתאמה לכל סוגי המסכים
  • קריטריונים רבים נוספים

כך היא מציגה את התוצאה הטובה ביותר לחיפוש.

מה עושים כדי להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל?

בקידום אורגני נדרשת עבודה רציפה לאורך זמן וכן ביצוע עדכונים באופן סדיר. עבודת קידום בגוגל כוללת:

  • יצירת כתבות – ארוכות, בעלות עומק, הפונות לגולש, למה שהוא מחפש או מתעניין בו. למשל, באתר של מקדם אתרי וורדפרס בגוגל יעניין את הגולשים לקרוא אילו תוספי SEO ניתן להשיג דרך מערכת וורדפרס. בכתבה כזו יהיה כדאי לפרט על כל תוסף ולספק סקירה נרחבת הכוללת יתרונות וחסרונות של כל תוסף.
  • קישורים פנימיים – פיזור נכון של קישורים בין דפי האתר. הקישורים צריכים להיות טבעיים במטרה לתת ערך מוסף לגולשים. למשל, בפסקה המדברת בקצרה על מחירי קידום בגוגל נוסיף קישור לקריאה מורחבת על הנושא למי שרוצה את כל המידע.
  • קישורים מאתרים אחרים – הוספת קישורים מאתרים חיצוניים הקשורים לתחום של האתר שמקדמים. יש לבדוק את הדירוג שקיבלו אותם אתרים לפני שמוסיפים קישור. קישורים מאתרים בעלי דירוג טוב הקשורים לתחום שלך יהיו הכי יעילים מבחינת קידום אורגני בגוגל.

שאלות נפוצות נוספות על קידום אתרים >

ההתקדמות בתוצאות החיפוש בגוגל מושפעת באופן ישיר מכמות השעות המושקעות בקידום.

קידום בגוגל - ממומן

מה זה קידום ממומן בגוגל?

כדי לקדם את העסק ולקבל לקוחות באופן מיידי מקימים קמפיין מודעות בגוגל אדוורדס. פרסום בתשלום לגוגל יקפיץ אותך מיד לראש תוצאות החיפוש ויציג אותך באתרים נוספים (אם בוחרים באפשרות הפרסום באתרים שותפים) וביו-טיוב. צריך לדעת לבנות נכון את המודעה מאחר וגוגל מתגמלת מודעות איכותיות.

מהי מודעה איכותית מבחינת גוגל?

כל מודעה שמפורסמת בגוגל מקבלת דירוג שנקבע על פי מספר קריטריונים. מה שהכי חשוב מבחינת גוגל הוא הרלוונטיות לגולשים וחוויית המשתמש. אם לחיצה על המודעה מעבירה את הגולש לדף נחיתה, גוגל תבדוק אם הגולש מצא את מה שחיפש, אם יצא מיד או פנה אל המפרסם.

משלמים מחיר נמוך יותר לקליק בפרסום מודעה איכותית, שקיבלה דירוג טוב מגוגל.

איך מפרסמים מודעה לקהל של המתחרים שלך?

אפשר לתפוס את אותם אנשים שגולשים באתרי המתחרים שלך ולהציג להם מודעה של העסק שלך. בגוגל אדוורדס בחלק שנקרא "affinity audiences" (קהלי זיקה) ניתן להוסיף כתובות אתרים. הגדרה זו אומרת שהמודעה שלך תפורסם למי שביקר באתרים אלו.

לדוגמה, רופא שיניים בחיפה שמפרסם מודעה ממומנת בגוגל יכול להזין כתובות אתרים של רופאי שיניים מתחרים שלו באזור חיפה. המודעה שלו תוצג לאנשים שגלשו באתרים של המתחרים שלו.

להחזיר גולשים לאתר האינטרנט שלך - ריטרגטינג

אפשר לטרגט את הקמפיין כך שהמודעות יופיעו לגולשים שהיו באתר שלך. ככל שיראו יותר פעמים את המותג שלך, כך סיכוי סביר יותר שהם יהפכו ללקוחות שלך.

עוד על ריטרגטינג:

קידום דרך ערוץ YouTube (יו-טיוב)

הפרסום ביו-טיוב גם מתבצע דרך מערכת גוגל אדוורדס. אפשר לבחור מה סוג המודעות שרוצים לפרסם:

  • Video discovery – לאחר שגולש מחפש משהו דרך שורת החיפוש ביו-טיוב הוא מועבר לדף התוצאות לחיפוש שלו. בדף הזה אפשר להציג מודעות ממומנות מעל תוצאות החיפוש הטבעיות.
  • In-stream – ניתן להציג מודעת וידאו שתופיע לפני שמתחיל הסרטון שהגולש בחר לצפות בו. הגולש יכול לבחור לדלג על המודעה אחרי מספר שניות.
  • Bumpers – פרסום מודעת וידאו באורך של מספר שניות, שלא ניתן ניתן לדלג עליה.

ניתן לפרסם ביו-טיוב גם מודעות שאינן סרטון, אלא תמונות או טקסט.

הפרסום ביו-טיוב מתשלם (כשעושים אותו נכון) מאחר והוא נותן חשיפה גדולה לקהל לקוחות ממוקד ובמחיר נמוך יחסית.

ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל

לקידום ממומן השפעה מיידית, אך ההשפעה שלו היא לטווח הקצר, ברגע שהקמפיין יורד אין יותר כניסות.
קידום אורגני הוא השקעה לטווח ארוך. הוא לא מביא לקוחות באופן מיידי, אלא רק אחרי מספר חודשים, אך ממשיכים להופיע בגוגל לאורך זמן ללא תשלום.
בנוסף, קיימים הבדלים בין מחיר קידום אורגני ומחיר קידום ממומן. קראו על מחיר קידום אתרים.

Google My Business - "גוגל לעסק שלי"

כדי להתקדם בתוצאות החיפוש המקומיות ובגוגל מפות, צריך לעשות אופטימיזציה לגוגל מיי ביזנס שלך. צריך לעדכן את הדף באופן קבוע ולהעלות:

  • מוצרים
  • שירותים
  • תמונות
  • סרטונים
  • פוסטים

בנוסף, כדאי להפנות לקוחות לכתוב חוות דעת בגוגל מיי ביזנס.

התוצאה של ביצוע אופטימיזציה ל"גוגל לעסק שלי" היא הצגת העסק שלך בגדול בגוגל. יוצגו כל פרטי העסק, תמונות, חוות דעת וכדומה, בצורה שתמשוך את העין וגם תעזור לגולשים לקבל את ההחלטה לפנות אליך.

חשוב לעדכן את "גוגל לעסק שלי" כדי לעקוף את המתחרים כשמישהו מחפש שירות בתחום ובאזור שלך.

להישאר מעודכנים בכל הנוגע לקידום בגוגל

תחום קידום האתרים בגוגל הוא תחום שיש בו כלים חדשים והנחיות חדשות כל הזמן וחייבים להישאר מעודכנים. חברת "פאוור מדיה" דואגת לעקוב ולקרוא על כל החידושים בתחום הקידום בגוגל ולהישאר מעודכנת באופן יום-יומי.

כדאי לקרוא על טכניקות נוספות לשיווק באינטרנט.

רוצה לעקוף את המתחרים שלך בגוגל?
רוצה שהעסק שלך יופיע במקום בולט בגוגל ויביא יותר לקוחות?
נשמח לשמוע פרטים על העסק שלך ולספר מה אנחנו יכולים לעשות כדי להביא לך לקוחות.

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם