אני משתף אתך בקומץ המשפטים שאני שומע לפחות 10 פעמים בשבוע.
ויכול להיות שגם אתה משתמש ממש בתירוצים האלה…
ברור לך שהצלחת העסק שלך או כישלונו תלויים בהימצאותו של העסק שלך באותם מקומות אסטרטגיים שבהם הגולשים נמצאים ומחפשים מוצרים ושירותים.
רוב העסקים מבינים זאת, ולכן הם משקיעים באתר. ויש אנשים שמוציאים אלפים על האתר שלהם, וחושבים שהאתר הוא מכרה זהב ( אשליה שיווקית ) – שהם רק צריכים לבנות אותו, ובום מבול של קונים מגיעים מכל עבר.
כשאני שואל בעלי עסקים איך הם ישיגו תנועת לקוחות לאתר החדש והיפהפה שלהם, משתררת שתיקה מבוכה, גלגול עניים, ברור שמעולם לא חשבו על כך, תנועה לאתר לא הייתה במערכת השיקולים שלהם.
לאחר התלבטויות רבות הם מכריזים כי "מדיה חברתית" (עוד אשליה שיווקית..?) תביא אנשים לאתר שלהם. זה בחינם! אנחנו לא צריכים תקציב שיווקי! וכמעט לכולם איזו יש איזו אחיינית או שכנה או הבת של השכן שיודעת לעשות מדיה חברתית
המדיה החברתית היא רק חלק אחד מהפאזל וההתמקדות במדיה החינמית בלבד משמעותה שההתקדמות תהייה איטית. איטי ממה שאתה צריך. בהנחה שהאתר שלך הוא המקום שבו אתה מצפה להמיר את הגולשים ללקוחות – הסתמכות על תעבורת חינמית מהמדיה החברתית תאכזב אותך מאוד. לוקח הרבה זמן לטפח עוקבים מעורבים, ואם האסטרטגיה השיווקית שלך מבוססת על התנועה חינמית זה דומה ללחיצת גז בניוטרל, אתה פשוט שורף את הזמן והאנרגיה שלך ונשאר תקוע באותו מקום.
לחיצה על קישור ( לינק ) ששלחת באופן ישיר למישהו למשל לינק ששלחת באימייל או בווצאפ ללקוח פוטנציאלי או חבר
אנשים שלוחצים לאתר שלך מדפי המדיה החברתית שלך, מבלי שתשלם שום דבר כדי לפרסם כגון לינקים מדפים עסקיים של הרשתות החברתיות כגון: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר, יוטיוב, גוגל לעסק שלי
קישורי הפניה כשמם אלה קישורים מאתרים חיצונים כגון הפניות מאינדקסים שונים, אזכור ע"י בלוגר לאתר שלך, או הפניה מסיקור בעיתונות הדיגיטלית.
כאשר אתה שולח אימיילים לאנשים שנרשמו לאתר שלך אתה בעצם יכול לדוור להם את המבצעיים והפרסומים שלך שכוללים לינק לאתר שלך.
תשלום לגוגל כדי להופיע בראש תוצאות החיפוש במילת המפתח שבעל העסק רוצה להופיע בה.
כגון מודעות פייסבוק, מודעות לינקדאין וכו '.
אז אם החלטת לגרום לעסק להצליח השאר פרטים בטופס הבא:
המבצע עד סוף אוגוסט 2023