בניית אתרים

הסודות לבניית אתרים מנצחים

מה כדאי שתדע בנוגע לבניית אתר לעסק שלך?

מה הפעולות שחייבים לעשות בנוגע להצלחת האתר?

במציאות הנוכחית, כאשר אחוז ניכר מן הקניות מבוצע אונליין, עסק המעוניין להישאר בעניינים, חייב נוכחות איכותית ברשת, שפירושה אתר טוב ואפקטיבי. בניית אתרים היא עניין למומחים, ואם אתה מעוניין לקדם את העסק שלך, הקמת אתר איכותי היא דרך טובה להתחיל במסע.

  • בניית אתרים מותאמים אישית לצרכי הלקוח
  • האתרים נבנים בקוד פתוח
  • הבעלות על האתר היא של הלקוח
  • הלקוח יכול לנהל את האתר בעצמו
  • לרשות הלקוח ספריית סרטונים לניהול עצמי של האתר שלו, מה שיאפשר לו חופש, עצמאות אי תלות ולחסכון ניכר בכסף.

האתר היפה הוא רק אחד התנאים המתבקשים כדי להיות אתר מנצח.
זה אומר שישנם גורמים נוספים שמשפעים על הצלחתו של אתר כמו: קידום אתרים, כתיבה שיווקית או התשתית של האתר.
היופי של האתר לא גורם לקידום האתר במנועי החיפוש וגם לא משפיע על המיקום של האתר בגוגל.
היופי של האתר גם לא משפיע על איכות התוכן על הכתיבה השיווקית. אתר שלא נכתב בכתיבה השיווקית גם לא יניע את הגולש לבצע את המטרה שלשמו הוקם האתר, למשל להירשם, לקנות, להתקשר, או להוריד.

לקוחות מגיעים לכל אתר באחד מ 4 האפשרויות האלה:
א. קידום אורגני – היינו קידום האתר במילות מפתח לדוגמה: כשגולש רושם בגוגל "בניית אתרים" האתרים שמופיעים בדפים הראשונים הם נמצאים שם, כי מישהו דאג לקדם את האתרים האלה במנועי החיפוש. אין אתר שבלי קידום אורגני הגיע במקרה  לדף הראשון.
הקידום האורגני נחשב לקידום המשתלם ביותר, כי אין תשלום עבור קליקים, אבל יש תשלום למקדם האתר.
החיסרון – הקידום האורגני לוקח זמן, והוא מושפע מכמות התחרות בתחום.

ב. קידום מימון – גוגל מאפשרת לבעלי אתרים תמורת כסף להציג את האתר שלהם בראש הדף הראשון או בתחתית הדף הראשון של גוגל.
קידום ממומן הוא יעיל במיוחד כאשר יש לנו מוצר חדש או שירות חדש ואנחנו רוצים לבדוק את תגובת הקהל להצעה או השירות שלנו.
הקידום המומן אפשרי גם בגוגל וגם ברשתות החברתיות.
הייתרון – האתר זוכה מייד להופיע בדף הראשון של גוגל
החיסרון – זה עולה הרבה כסף, והמחיר רק ימשיך להאמיר ולהאמיר.

ג. תנועה חינמית מהרשתות חברתיות – לינקים מהרשתות החברתיות שמפנות לאתר שלך. גולשים יכולים להעלות פוסטים, תמונות וסרטונים עם לינק גלויי או סמויי שבלחיצה עליו מגיעים לאתר.
החיסרון – הלינקים האלה הם משהו לא יציב, לא קבוע, לא ודאי, ולא ניתנים לחיזויי.
הייתרון – הלינקים מהרשתות החברתיות לא עולה כסף, ויוצר אמינות למותג או לשרות שרוצים לקדם.
כדאי לדעת שיהיו פוסטים שיגררו תגובה שתוביל ללחיצה לכניסה לאתר ויהיו פוסטים שיגרמו לעוגמת נפש, לאכזבה ולבזבוז זמן.

ד. תנועה בתשלום מהרשתות החברתיות – ניתן ליצור תנועה בתשלום לאתר או לדף הנחיתה

היתרון – ניתן להשיג קהל מפולח לפי גיל מין, מקום מגורים, תחומי עניין ועוד ועוד
החיסרון התנועה לא תמיד איכותית ולקהל לא ממש מתעניין, לקהל לא ממש ממוקד.

ה. תנועה מגוגל מיי ביזנס – הגולשים שמגיעים מגוגל מיי ביזניס נחשבים לקהל סופר איכותי, לקהל שמחפש ממש עכשיו את המוצרים או השירותים של בעל עסק והוא גר בטריטוריה בקרובה לבעל העסק.
ו. סרטוני יוטיוב – סרטוני יוטיוב נחשבים לסרטונים שיוצרים יחסי המרה גבוהים.
החסרון שלהם העלויות של הסרטונים יחסית יקרה, ויש בעלי עסקים רבים שנירתעים מהופעה מול מצלמות.

הסיבה שלא מגיעים מספיק לקוחות מאתר שלך כפולה
א. האתר שלך לא נימצא בגוגל לדף הראשון או השני בגוגל
ב. התכנים של האתר שלך לא כתובים באופן ברור ומשכנע
ג. באתר שלך אין הצעה ייחודית שהלקוח לא יכול לסרב לה
ד. האתר שלך ניראה מיושן ולא רלוונטי.
ה. התאריכים באתר שלך ניראים ללקוח שמזמן לא הגיע לאתר שלך לקוח
ו. האתר שלך לא ניראה מותאם לפלאפונים
ז. אין קריאה ברורה לפעולה לא ברור לגולש מה אתה רוצה שיעשה שייתקשר? שירשם? שיקנה?
ח. אין תשתית לשיווק מחדש לגולשים שהגיעו לאתר

קידום אתרים הוא התהליך שמעניק ייתרון לאתר שלך על פני האתרים המתחרים. מי שמעוניין שהאתר שלו יופיע בדפים הראשונים בגוגל אמור לפנות למקדם אתרים שידע למצוא את קיצור הדרך שיפשר לאתר שלך להיות בדפים הראשונים הגוגל.
האתרים בדפים הראשונים מקבלים יותר גולשים לאתר שלהם מהאתרים שנימצאים בדפים הבאים בתור. לכן חשוב לכל בעל אתר שהאתר שלו יהיה מדורג בדפים הראשונים ובשורות הראשונות.

המטרה של הכתיבה השיווקית היא להניע את הגולש לבצע פעולה; להרשם, להוריד, לקנות.
הכתיבה השיווקית היא כלי שיווקי אינטרנטית שמדבר בשפתו של הגולש וחודרת לליבו של הגולש, עד שהגולש משתכנע לבצע את המטרה שהגדרת עבורו, התקשר, קנה תוריד הרשם.
כל אחת מההפעולות שרשמתי התקשר, קנה תוריד הרשם. גורמת לגולש לעבור חיבוטי לב קשים, והמטרה של הכתיבה השיווקית להעניק לגולש את התשובה המדוייקת ללבטים שלו. להיות נוכח בתודעה של בגולש מבלי להיות פיזית איתו.

נהוג לומר שתמונה אחת שווה אלף מילים וסרטון אחד שווה 1000 תמונות.
כיום הגולשים מעדיפים לצפות בסרטוני וידיאו שמסוגלים להעביר מסר ממוקד בדרך נעימה לגולש.
הגולשים מעדיפים לצפות בסרטון ולא בקריאת מאמר. הסרטון נתפס כפעולה שלא דורשת מאמץ מהגולש, לעומת הקריאה שמצריכה ריכוז ומאמץ מהגולש.

הלינקים הם בעצם הצבעה חברתית ממש כמו בכיתה כשהיינו תלמידים בבית הספר.
הלינקים הם הוכחה לפופולריות של האתר שלנו. ככול שנשיג יותר לינקים לאתר שלנו, עבור גוגל זה הוכחה למידת הפופולריות של האתר שלנו ביחס לאתרים האחרים.

גוגל מחשיבה את מהירות טעינת האתר שאחד המדדים החשובים ביותר להצלחת האתר. גוגל מצויידת בטונות של סטטיסיקה שמוכיחה שככול שמהירות טעינת האתר נמשכת זמן ארוך יותר כך מהירות הנטישה של האתר גבוהה יותר.
מהירות טעינת אתר מעל 3 שניוות פוגעת בדירוג שגוגל מעניק לאתר מה שאומר שגוגל מרחיקה את האתר מהדפים הראשונים של גוגל.

כיום רוב הגלישות לאתרים מתבצעים בפלאפונים הניידים, ועם השנים המגמה רק תחריף כך שלבנות אתר שלא מותאם לגלישה בפלפונים הינו פעולה התאבדותית.
כניסה מהפלפונים לאתר, תגרום לגולשים לנטוש את האתר מה, שיגרום לגוגל לדרג את האתר נמוך בתוצאות החיפוש.
אתר שלא

תעודת SSL היא תעודה שמצפינה את התוכן כך לא ניתן לסרוק את הנתונים האישיים והפעולות שהגולש עושה בתוך האתר.

היום גוגל מעדיפה ומקדמת אתרים מוצפנים על פני אתרים שאינם מוצפנים וכך גוגל גורמת לכל האתרים לעבוד בצורה מאובטחת ומוגנת מפני גניבת מידע אישי של הגולשים

תן למומחים לבנות לך אתר אינטרנט לפי צרכיך!

כפי שצוין, בניית אתרים בחיפה היא עבודה שדורשת מומחיות ומקצועיות. קל להתפתות ולנסות להקים אתר בכוחות עצמך באמצעות פלטפורמות המאפשרות שימוש בדגמים מוכנים שונים, ובכך לחסוך בהוצאות. למרות הפיתוי, אם אתה מעוניין לקדם את החברה שלך בדרך הטובה ביותר, פנה למומחים בתחום בניית אתרים.

בניית אתר ידידותי למשתמש

בכדי שהאתר שלך יספק את הסחורה, עליו להיות נוח ונעים לגלישה. הניסוחים צריכים להיות ברורים, הניווט צריך להיות אינטואיטיבי, והאתר צריך לעלות במהירות, ולהתאים לצפייה בטלפון סלולארי, ובמחשב. כאשר חוויית הגלישה באתר נעימה ונוחה, עולה הסבירות שגולש שהגיע אליו ישהה בו מספיק זמן בכדי לבצע רכישה, או להטמיע את המוצר בתודעתו, כך שבפעם הבאה בה יחפש מוצר זהה או דומה, תת המודע שלו כבר יזהה את האתר שלך.

מקום טוב בתוצאות חיפוש

על מנת שהאתר שלך ידורג במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש, עליו להכיל מידע איכותי ורלוונטי, כולל קישורים למקורות מידע חיצוניים. ככל שהאתר יהיה בעל תוכן איכותי ואמין, יעלה במהירות, ויתוכנן בצורה שתאפשר חוויית גלישה נעימה יותר, כך יזכה לדירוג גבוה יותר. ככל שהאתר ימוקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך תעלה תנועת הגולשים אליו.

קונספטואליות

בניית אתרים עוסקת לא רק בצד הטכני, אלא גם ביצירת קונספט ומיתוג, שימנפו את העסק ומוצריו, ויהפכו אותם מעוד עסק ומוצר בין רבים אחרים, למשהו ייחודי, מובחן ומובדל, שכל אחד היה רוצה שיהיה לו. יצירת אחידות סגנונית במראה הדפים והמוצרים, תאפשר ללקוחות פוטנציאליים לזהות את מוצריך, להזדהות עם הקונספט שיצרת, ולחפש דווקא את המוצרים שלך.

נוכחות

בעידן הממוחשב, בניית אתרים היא קריטית לעתידו של העסק שלך. אתר בעל סגנון ייחודי, ותוכן איכותי, יביא למיקומים גבוהים בתוצאות חיפוש, ויספק חוויית גלישה טובה ללקוחות פוטנציאליים. אתרים שממוקמים בראש תוצאות החיפוש זוכים לתנועת גולשים ענפה, ומגדילים את קהל הלקוחות שלהם. ובנוסף לכך, אתר איכותי מאפשר לך ליצור מועדון לקוחות, ולפרסם חידושים ושיפורים בשירותים שהחברה שלך מספקת. בניית אתרים פותחת בפניך דלת לאינספור דרכים בהן תוכל לקדם את העסק ומוצריו, ולכן, אם עדיין אין לך אתר שעובד בשבילך, זה הזמן לפנות למומחה שיקים עבורך אתר מנצח. לפרטים נוספים, ולקביעת פגישה התקשרו 04-8111415 , 0504-511934.

small_c_popup.png

מתלבט? יש לך שאלה?

לפני שאתה יוצא השאר את פרטיך ונשמח לעזור לך להבין מה לעשות כדי להגדיל בוצרה משמעותית את ההכנסות והנוכחות לעסק