עיצוב אתר וורדפרס

למה חשוב להשקיע בעיצוב אתר וורדפרס ברמה מקצועית?

בהשקעה לא גדולה אפשר להגיע לאפקטיביות מקסימלית באמצעות עיצוב אתר שיוצר רושם מעולה, מקצועי ואמין. אם ברצונך להגדיל את כמות המכירות, מומלץ להשקיע בעיצוב אתר וורדפרס.

נושאים

עיצוב אתר וורדפרס

הידעת?
לרשותך 7 שניות להשפיע על ההחלטה של הגולש להיות הלקוח שלך או לנטוש.

בדיוק כפי שחשוב שעיצוב החנות או המשרד שלך ישדרו אווירה טובה ומקצועית, כך גם חשוב שעיצוב אתר הוורדפרס שלך ישדר את אותה אווירה.

ברוב המקרים הלקוחות הפוטנציאליים יראו קודם כל את אתר האינטרנט שלך לפני שיגיעו לעסק. האתר חייב ליצור רושם טוב על הגולשים, כדי שירצו להגיע אליך ולהזמין את המוצרים.

לבחור במעצב אתרים או בעיצוב תבניתי קיים?

וורדפרס (WordPress) היא מערכת לבניית אתרים וניהול תוכן והיא מאוד פופולארית בעיקר בשל קלות השימוש במערכת וכן תבניות האתרים המוכנות. אותן תבניות מקצרות את תהליך בניית האתר ומאפשרות לנו לספק ללקוחותינו את שירות בניית אתרי וורדפרס במחיר נמוך יחסית.

וורדפרס מציעה מאגר ענק של עיצובי אתרים בהתאם לצורך ולנושא האתר. עם זאת, בחירה באחת התבניות המעוצבות המוכנות לא תבדל אותך מהמתחרים ולא תבליט אותך ואת הייחודיות של העסק שלך.

מומלץ להתאים עיצוב אתר וורדפרס לכל עסק באופן אישי. עיצוב בהתאמה אישית אצל חברה מקצועית בתחום עיצוב אתרים ימקד את האתר שלך בדיוק לקהל הלקוחות אליו ברצונך לפנות.

אם המטרה שלך להגדיל את כמות הלקוחות, ההכנסות וכן לשמור על הלקוחות הקיימים, לחלוטין כדאי להזמין עיצוב אתרים מקצועי בהתאמה אישית לעסק שלך.

להבליט את אתר האינטרנט שלך

מעצב אתרים מנוסה בעל ידע בעיצוב אתרי וורדפרס ייצור עבורך אתר אינטרנט בולט ומיוחד, שאין שני לו. תותאם לעסק שלך שפה ויזואלית אחידה, תוך מחשבה רבה על הכותרות, הפסקאות, היררכיות, תמונות, צבעוניות, סוגי הגופנים (פונטים) וכן על כל אלמנט גרפי שהוא.

אותה שפה תוכל לשמש אותך גם בפרסום העסק שלך בפייסבוק, באינסטגרם ויתר הרשתות החברתיות, באמצעות באנרים מעוצבים.

מחיר עיצוב אתרי וורדפרס

מכיוון והמחיר של עיצוב אתרי וורדפרס בחברה מקצועית נחשב נמוך יחסית, לא כדאי לוותר על עיצוב מקצועי לאתר האינטרנט שלך. וורדפרס היא מערכת מעולה עבור בניית אתרים לעסקים קטנים. מהירות התפעול שלה ומאגר התבניות הקיימות שהיא מספקת, מאפשרת למומחים בבניית ועיצוב אתרים לחסוך הרבה זמן ובכך לחסוך לכם כסף.

יצירת השפה החזותית עבור העסק שלך כחלק מעיצוב האתר תוכל לשמש אותך בפרסומים שונים ברחבי האינטרנט. גם מהבחינה הזו מדובר בחיסכון כלכלי עבורך מכיוון שאין צורך בכל פעם לפתח שפה גרפית. בנוסף, אחידות בצבעים ובקו העיצובי ושימוש בהם בכל המוצרים הגרפיים, יחזקו את המותג שלך.

חוויית משתמש טובה

עיצוב אתר וורדפרס באופן מקצועי וממוקד לקהל היעד שלך ייצור עבור הגולשים חוויית משתמש מעולה. עיצוב טוב לאתר האינטרנט שלך משמע טקסטים נוחים לקריאה, תמונות מושכות שמציגות את המוצרים או השירותים שהעסק שלך מציע, טפסי יצירת קשר פשוטים לשליחה וכדומה.

כל אלה יגרמו לגולשים לקבל רושם חיובי על העסק שלך, לגלוש הרבה זמן באתר שלך (יכול לתרום לקידום אורגני בגוגל), ליצור עמך קשר ולרכוש.

מעצב אתרים בוורדפרס בעל ניסיון רב בתחום ידע לשנות תבניות עיצוביות קיימות, כדי להתאים אותן לגולשים של העסק שלך. המעצב ישקיע בתכנון וחשיבה רבים על יצירת חוויית המשתמש הכי טובה שאפשר על מנת שהגולשים יוכלו להשיג את האפקטיביות המירבית מהאתר.

עיצוב אתר הוורדפרס יכול להשפיע על כמות המוצרים או שירותים שכל לקוח מזמין ממך. בשורה התחתונה – עיצוב האתר משפיע על הגדלת כמות המכירות.

הגדרת מטרות לעיצוב אתר הוורדפרס

עיצוב אתר וורדפרס הוא לא רק לנוי, אלא לעיצוב יש מטרות מעשיות שעליו להשיג. דבר ראשון, עליו ליצור בידול בינך לבין המתחרים שלך ולשים דגש על מה שהעסק שלך נותן מעבר למה שהם נותנים.

מעבר לכך, חשוב מאוד להגדיר לפני תחילת העבודה על בניית ועיצוב אתר הוורדפרס מה רוצים להשיג באמצעות האתר. למשל, אם המטרה היא להגדיל את כמות הפניות לעסק שלך, העיצוב צריך להיות מכוון לכך. צריך לדוגמה לשים כפתורי יצירת קשר בולטים במיקומים מושכים ושיהיו מלווים בטקסט המניע לפעולה.

היתרונות של עיצוב אתר בוורדפרס

  1. חיסכון כספי – כאמור, בוורדפרס קיים מאגר ענק של תבניות מוכנות במגוון עיצובים. חברות עיצוב אתרים עושות שימוש בתבניות הקיימות במערכת וורדפרס ועורכות בהן שינויים והתאמות ליצירת אתר מעוצב באופן ייחודי. התבניות המוכנות חוסכות בזמן העבודה על בניית ועיצוב האתר, ולכן חוסכות כסף.
  2. מהירות הקמת האתר – חברה המנוסה בעיצוב ובניית אתרים בוורדפרס תעשה שימוש נכון בכל הכלים והתוספים הקיימים בפלטפורמת וורדפרס. כך תוכלו להשיג אתר וורדפרס מעוצב באופן אישי בלי להמתין חודשים ארוכים להקמת האתר. בתחום קידום אתרים בגוגל יש חשיבות לתקופת ותק של אתר אינטרנט, ולכן חשוב שהאתר יהיה מוכן בהקדם האפשרי וכן שיסרק על ידי גוגל.
  3. קלות עריכה – באמצעות המערכת לניהול התוכן של וורדפרס, ניתנת לך האפשרות להיכנס לאתר שלך, להוסיף תכנים, תמונות, סרטונים ולערוך שינויים בקלות, מבלי צורך בידע בתכנות או בבניית אתרים.
  4. תוספים – למערכת של וורדפרס יש ספריית תוספים ענקית והרבה מהם שימושיים ויכולים להעשיר את עיצוב האתר. צריך לדעת להשתמש בהם נכון ובמידה, כלומר לא להעמיס על הדף יותר מדי תוספים.

תהליך עיצוב אתר וורדפרס

תהליך עיצוב האתר מתחיל מהכרת והבנת העסק שלך וקהל הלקוחות אליו הוא פונה. השלב הבא הוא הגדרת המטרות אותן נרצה להשיג באמצעות עיצוב אתר הוורדפרס שלך. מטרות אפשריות: הגדלת כמות הלקוחות, הגדלת כמות הרכישות שמבצע כל לקוח באתר, הגדלת כמות הפניות לעסק וכדומה.

לאחר מכן, עושים מחקר מתחרים מקיף על מנת להבין באיזו שפה גרפית הם משתמשים וליצור עיצוב שיבדיל אותך מהם.

לבסוף, מחלקת העיצוב הגרפי לוקחת את כל המסקנות לגבי ייחודיות העסק שלך, ומה שאתה מספק שאחרים לא מספקים ועושה החלטות בעניין השפה הגרפית המתאימה ביותר עבור העסק שלך. כמו כן, המעצבים הגרפיים מכוונים את הגולשים דרך עיצוב אתר האינטרנט לבצע את הפעולה הרצויה שהוגדרה מראש. העיצוב חשוב ביותר להשגת המטרות שלך בבניית אתר.

מומלץ לקרוא גם על קידום אתרי וורדפרס.

חברת פאוור מדיה בעלת ניסיון עשיר מאוד בבנייה ועיצוב אתרי וורדפרס בהתאמה אישית ללקוח. צור/צרי איתנו קשר, נשמח לשמוע על העסק שלך ולהתחיל בתהליך עיצוב אתר עבורך.

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
בודק...