בניית דף נחיתה מוצלח שמביא הרבה לקוחות

איך בונים דף נחיתה שיניע את הגולשים לפנות אליך?

מהו דף נחיתה?


דף נחיתה הוא דף אינטרנטי שמיועד להמיר מבקרים ללידים כדי להפוך אותם ללקוחות

דפי נחיתה הם מרכיב חיוני בכל אסטרטגיה שיווקית לגיוס לקוחות חדשים לכל עסק.

מה המטרה של דפי הנחיתה

המטרה של דפי הנחיתה להמיר את כל הגולשים שהפנת מהקמפיינים מהמדיה הדיגיטלית  לדף הנחיתה ללידים.

בניית דפי נחיתה מעוצבים ומותאמים לכל נישה היא קריטית ליצירת לידים לעסק שלך.

דף נחיתה מאפשר לאסוף מידע על האנשים המבקרים באתר, מה שמקל מאוד להמיר אותם ללקוחות משלמים.

טופס לכידת הפניות בדף הנחיתה הוא המקום שבו לקוחות פוטנציאליים יכולים למלא את המידע שלהם (כמו שם, כתובת דוא”ל וכן הלאה), כך שתוכל להוביל אותם דרך משפכי השיווק והמכירה המתאימים (ובתקווה) להפוך אותם ללקוחות.

כדי ליצור לידים רבים ככל האפשר עבור העסק שלך, חשוב שדפי הנחיתה שלך יתוכננו לבצע את עבודתם כהלכה. אופטימיזציה של דפי הנחיתה מבטיחה שמבקרים יראו ויקבלו את המידע הדרוש להם בכדי שיהפכו ללידים

חשוב לדעת שהמחיר שמשלמים על פרסום בגוגל הוא נמוך יותר עבור דף נחיתה שבנוי נכון. נגלה לך בהמשך איך זה עובד.

זו הכתבה היחידה שצריך לקרוא כדי לדעת הכל על בניית דפי נחיתה עם יחס המרה מעולה.

לקרוא?! עכשיו? את כל זה? 👈 בתכל’ס, יותר קל ליצור איתנו קשר ולקבל פרטים על דף הנחיתה שיביא לך לקוחות.

נושאים

צפה בדוגמאות לדפי נחיתה מוצלחים

למה בונים דף נחיתה?

דף נחיתה בונים כאשר מפרסמים מודעה באינטרנט, למשל בגוגל אדוורדס. לחיצה על המודעה תעביר את הגולש לדף הנחיתה.

למה צריך דף נחיתה ולא אתר אינטרנט?

המטרה של דף נחיתה היא להציג את המידע הדרוש לגולש ולגרום לו לבצע פעולה מסוימת, כמו:

  • למלא טופס יצירת קשר.
  • ללחוץ על מספר טלפון.
  • להוריד אפליקציה לטלפון.
  • להירשם לרשימת תפוצה.

אם המטרה שהגדרת לדף היא להגדיל את כמות הפניות, עיצוב דף הנחיתה צריך להיות ממוקד למילוי פרטים ליצירת קשר.

הסברים ודוגמאות לבניית דף נחיתה טוב לעומת דף לא טוב:

בניית דף נחיתה

הסברים ודוגמאות לבניית דף נחיתה טוב לעומת דף לא טוב:

דף נחיתה - טיפים להגדלת כמות ההמרות

דף נחיתה ממיר, כלומר שמעודד את הגולשים לבצע את הפעולה הרצויה, חייב להיות מכוון לפעולה.

איך מגדילים את כמות ההמרות בדף נחיתה?

בניית דף נחיתה רלוונטי לגולש

בעת בניית דף נחיתה צריך לחשוב על כותרות מושכות, פסקאות, תמונות וסרטונים שמתאימים בדיוק לחיפושים בגוגל שאליהם נטרגט את המודעה.

כדי לא לשלם על קליקים לא רלוונטיים, שיחס ההמרה עליהם נמוך, צריך להגדיר למודעה מילות מפתח ספציפיות שמתאימות לדף הנחיתה.

אם מדובר על תחום רחב, אפשר ליצור מספר דפי נחיתה, כך שהגולש ינחת בדיוק לדף הרלוונטי עבורו.

לדוגמה, בחברת בנייה וקידום אתרים, נציג דף נחיתה מסוים למי שמחפש “בניית אתרים” ודף נחיתה אחר למי שמחפש “קידום אתרים”. אם נציג את אותו דף נחיתה ל-2 חיפושים כל כך שונים, יחס ההמרה בדף כזה לא יהיה גבוה.

אינטראקציה בדף הנחיתה

להציג “סליידר” שאיתו ניתן להגדיר טווח יכול להגדיל את יחס ההמרה. לדוגמה, דף נחיתה בו נמצאת הכותרת: “כמה לקוחות חדשים תרצה לקבל?” ומתחתיה ניתן להזיז את הכפתור בין טווח מספרים. כפתור הזזה (סליידר) להגדרת טווח שמלווה בשאלה רלוונטית לגולש מעודד אינטראקציה.

דפי נחיתה אינטראקטיביים יגדילו את יחס ההמרה.

"אני רק שאלה"

לשאול את הגולש מספר שאלות עינייניות הקשורות למה שחיפש, יגדיל את כמות הגולשים שמבצעים פעולה בדף הנחיתה. בכל פעם מציגים שאלה אחת וכשהוא עונה, מציגים את השאלה הבאה.
ניקח לדוגמה דף נחיתה שמטרתו להשיג פרטי קשר של עסקים המעוניינים בשיווק דיגיטלי או קידום אתרים. בדף כזה אפשר להציג שאלה שאחרי מענה מובילה לשאלה הבאה. שאלות לדוגמה:

  1. “האם יש לך אתר אינטרנט?”
  2. “לאיזה תחום משתייך העסק שלך?”
  3. “איך לקוחות מגיעים אל העסק שלך?”
  4. “רוצה לקבל יותר לקוחות?”

לבסוף, אפשר להציג לו טופס יצירת קשר. חשוב שהטופס יהיה קצר ולעניין. חייבים לוותר שדות שלא נחוצים ולקצר עבורו את תהליך הפנייה אליך.

רעיונות נוספים להגדלת יחס ההמרה של דפי נחיתה:

בניית דף נחיתה רספונסיבי

לא נרצה לפספס אף גולש רק כי גולש מטלפון נייד מסוג מסוים. דף נחיתה שבונים היום חייב להיות מותאם למובייל, טאבלטים ולדסקטופ.

אנחנו מתאימים את עיצוב דף הנחיתה לכל גדלי המסכים הקיימים ועושים בדיקות לוודא שהכל פועל ומוצג כראוי.

ביצוע בדיקות לדף הנחיתה להגדלת אחוזי ההמרה

כשמפרסמים מודעה ממומנת בגוגל שמובילה אל דפי נחיתה לדוגמא, צריך לדעת לנתח בצורה נכונה ומדויקת את כל הנתונים. גוגל מציגה, למשל, כמה חשיפות היו למודעה (כלומר כמה פעמים הוצגה), כמה קליקים היו וכמה השגות מטרה היו (לחיצה על מספר טלפון, לדוגמה). צריך לעקוב אחרי הנתונים ולעשות שינויים במידה והנתונים מראים שזה נדרש.

אפשר לעשות A/B Testing לצורך בדיקת חלקים שונים המרכיבים את דף הנחיתה. אפשר לבדוק, לדוגמה, אם כפתור יצירת קשר בצבע ירוק ממיר אחרת מאותו כפתור בצבע כחול.

ההבדלים בין דף נחיתה לדף מכירה

דף נחיתה מציג את המידע המועט ביותר הנדרש כדי לעודד את הגולש לבצע את הפעולה הרצויה. דף מכירה, לעומת זאת, הוא דף ארוך הכולל פירוט על העסק, המוצר, יתרונותיו, חוות דעת ועוד. המטרה של דף מכירה היא לגרום לגולש לבצע רכישה של המוצר.

בניית דף נחיתה
בניית דף נחיתה
בניית דף מכירה

כמה עולה דף נחיתה?

מחיר עיצוב ובניית דף נחיתה רספונסיבי: 1,600 ש”ח.

המחיר כולל:

  • שילוב טופס יצירת קשר.
  • פופ-אפ יציאה.
  • עיצוב דף נחיתה כולל תמונה/וידאו.
  • איפיון בהתאם לנישה.

כמה עולה דף מכירה?

מחיר עיצוב ובניית דף מכירה רספונסיבי: 1,990 ש”ח.

המחיר כולל:

  • דף מכירה ארוך וממיר המכיל מידע רב על הנושא המרכזי
  • המלצות מלקוחות
  • יתרונות
  • שילוב טופס יצירת קשר.
  • פופ-אפ יציאה.
  • עיצוב דף מכירה כולל תמונה/וידאו.
  • איפיון בהתאם לנישה.

קיימת אפשרות לבניית דף הנחיתה בדומיין אישי עם מילת מפתח רלוונטית לתחום הלקוח.

איכות דף הנחיתה תשפיע על המחיר של פרסום מודעה ממומנת בגוגל. הסיבה לכך היא שגוגל קובעת מחיר ללחיצה (CPC) על מודעה והמחיר נמוך יותר כשדירוג המודעה שנותנת גוגל גבוה.
אם הנושא מעניין אותך אפשר לקרוא עוד בעמוד קידום אתרים מחיר.

ההמלצות של גוגל לדף נחיתה מוצלח עבור מודעה ממומנת:

יש לנו עוד סודות 🤫 בנושא בניית דף נחיתה ממיר. אפשר ליצור קשר עכשיו ונספר לך איך נביא לך ים לקוחות בלי להוציא הרבה כסף.

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
בניית דף נחיתה
בודק...