בניית אתרים בחיפה
בניית אתרים מתקדמים בחיפה
בניית אתרים בחיפה
בניית אתרים מתקדמים בחיפה
בניית אתרים בחיפה - אייקון של וורדפרס

בניית אתרים בחיפה

אם אתה ממוקם באזור הצפון, חיפה והקריות ואתה מעוניין לבנות אתר, הגעת למקום הנכון!

בניית אתרים לכל מטרה: אתר תדמיתי, בלוג, אתר מסחרי, דפי נחיתה

למה דווקא אנחנו מתאימים לבנות לך את האתר?

מה חשוב לדעת בנוגע לבניית אתרים בחיפה?

בניית אתר בחיפה היינו השלב הראשוני הבסיסי לבניית תשתית השיווק להצלחה בשיווק הדגיטלי של העסק שלך. גם אם האתר שלך יפה, הלקוחות לא יגיעו לאתר אם האתר שלך לא יזכה למנה הגונה של תנועה שתנותב מהקידום האורגני או הממומן לאתר שלך.

כדאי לקרוא בהרחבה על בנייה וקידום אתרים בחיפה והקריות.

מה תקבל מאיתנו?

האם ידעת ש…

הידעת ש… כלי המכירה באינטרנט הן המילים הכתובות? האם ידעת שיש מילות כוח שיש להן אפקט פסיכולוגי יותר ממילים אחרות? האם ידע שהתועלות מרכישת המוצר משפיעות יותר מהתכונות של המוצר עצמו? האם ידעת שכתיבה שיווקית היא כתיבה רגשית?

בניית אתרים עם מערכת וורדפרס?

קיימות לא מעט מערכות ניהול תוכן לבניית אתרים כגון: וורדפרס, גומלה, וויקס,
וורדפרס הינה מערכת התוכן המועדפת על רוב בוני האתרים

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

המטרה שלנו לחשוף ולפרסם את העסק שלך באינטרנט, כדי שלקוחות חדשים יוכלו למצוא אותך!

כיום בניית אתר עסקי או חנות מסחר אלקטרוני הפכה לקלה יותר מתמיד. בניית אתר לא עולה הרבה כסף ולא צריך לדעת קודים או עיצוב, החנות המקוונת שלך פעילה 24/7, האתר הוא אחד מאמצעי הפרסום הטובים ביותר ובעלויות נמוכות מאוד. האתר מאפשר למכור במחירים נמוכים יותר מנקודת המכירה הפיזית.

10 סיבות למה לכל עסק כדאי לבנות אתר אינטרנט:

שישה מתוך עשרה צרכנים מצפים לקבל מידע מקוון על המוצרים לפני הרכישה. אם אין לך אתר עסקי, הלקוחות הדיגיטליים של היום (וחסרי סבלנות) עשויים יחפשו את המידע באתרים של המתחרים שלך

86 אחוז מהצרכנים טוענים כי ביקורות באינטרנט משפיעות על החלטות הקנייה שלהם. מה יותר פשוט מהצגת ביקורות חיוביות באתר שלך אפשר לגולשים להשאיר ביקורות חיוביות כי הן משפיעות על הלקוחות הפוטנציאלים שלך. הביקורות החיוביות הן מקדמי המכירות של העסק שלך.

היתרון של האתר שהוא מאפשר לבעליו להציג את הסיפור האישי שלו וסביבו לבנות את העסק שלו ואת הערכים שלו, האתר זה המגרש האישי שלו לרתק את הקהילה שלו.
כמה דוגמאות בולטות ומוכרות הן:
א. הסיפור האישי של רמי לוי – שרצה בסה”כ שאמא שלו תוכל לקנות מצרכים בזול
ב. הסיפור האישי של אבי כץ מייסד כפר השעשועים שרצה למקור בזול מוצרים לאמא עם 3 ילדים.
ג. הסיפור האישי עזרא כהן ואשתו שנולדו לפני 100 שנה בטורקיה וחלבו פרה אחת והפכו את מחלבות גד למחלבה הרביעית בגודלה בישראל.
ד. הסיפור האישי משפחה קטנה בנהריה שאופה עוגיות טעימות, קונדיטוריית לחמי. עם השנים גדלה הקונדיטוריה הקטנה והפכה לחברה שמייצאת את עוגיותיה הטעימות גם לארצות שמעבר לים.
הוסף את כפתורי השיתוף החברתיים של פייסבוק, אינסטגרם וטיווטר כדי שהלקוחות הפוטנציאלים יוכלו להגיב ולשתף את התכנים שלך

הבלוג של העסק שלך מאפשר לך לשמור על אינטגרציה מתמדת עם הגולשים שלך, הבלוג הוא גם אמצעי הפרסום הזול ביותר והמהיר ביותר מכל מסר שיווקי אחר כמו מודעות דפוס לחלוק או למשלוח.
הבלוג הוא גם אמצעי הפרסום הזול ביותר והמהיר ביותר מכל מסר שיווקי אחר כמו מודעות דפוס לחלוק או למשלוח.

האתר הוא אמצעי הפרסום הזול ביותר בהשוואה לכל אמצעי פרסום אחר בעיקר אם אתה מפרסם בשיטות הפרסום המסורתיות כמו: עיתון, פליירים, פרסום בדואר וכ”ו

כיום מערכות ניהול המפותחות כמו וורדפרס גומלה וויקס ופלטפורמות נוספות אחרות של בניית אתרים כמו – מציעים הדרכות מקוונות ותמיכה קהילתית, כמעט כל אחד בעזרת הדרכה בסיסית לתפעל את האתר שלו לבד.

הלקוחות בדרך כלל מתחילים את מסע הקנייה שלהם באופן עצמאי בבדיקות באינטרנט או שואלים שאלות ומבקשים התייחסות של החברים ברשתות החברתיות.
מחקרים מראים שברגע שלצרכן יש מושג על מה שהוא צריך או רוצה, הם מתחילים לחקור. על פי דו”ח שפורסם לאחרונה 72% מהצרכנים גולשים באינטרנט כדי למצוא מידע, ביקורות ועדויות,.
אז אל תישאר אדיש ואל תיתן סיבה ללקוחות שלך להגיע למתחרים שלך!
על פי דו”ח שפורסם לאחרונה לינק למחקר – http://www.pardot.com/buyer-journey/

מה אם יכולת למכור בזמן שאתה יושן?

כולם זקוקים למנוחה ואף אחד לא עובד 24/7 אבל הלקוחות אוהבים לקנות בשעות הפנויות שלהם, לפעמים זה גם בשעות ההזויות של הלילה.
האתר שלך יכול לעבוד 24/7 בהתאם להעדפות של הגולשים.

החנות הווירטואלית יכולה ליצור גידול דרמטי במכירות, במיוחד כאשר אתה גורם ללקוחות נוספים שאינם מוגבלים לאזור הגיאוגרפי שלך להגיע. הנוכחות המקוונת של העסק שלך תומכת גם בקמפיינים שיווקיים, בשירות לקוחות, בבניית קשרי לקוחות, בטיפוח המוצר ובכמעט בכל המרכיבים של הצלחת העסק.

שילוב האתר שלך עם כלי שיווק, כגון שיווק בדוא”ל, מסייע לך להגיע ללקוחות חדשים וליצור עסקים חוזרים.

חשוב על כך: 81% מהצרכנים מבצעים מחקר מקוון לפני ביצוע רכישה. כלומר, הם הולכים ל- Google ומקלידים מילת מפתח אחת או יותר, כגון “נעלי העור הטובות ביותר”, או אם הם יודעים מה הם רוצים, “נעלי עור איטלקיות בעבודת יד בתל אביב”.

אם אין לך אתר עבור העסק שלך, הסיכויים להופיע בדף תוצאות מנוע החיפוש הם אפס. אבל אם יש לך אתר, תוכל לייעל אותו עבור מנועי החיפוש, ובכך להגדיל את הסיכויים שלך להופיע בראש התוצאות של Google ולקבל חשיפה רבה יותר עם לקוחות פוטנציאליים.

מילות מפתח זנב ארוך, meta תיאורים, כותרים הם רק חלק מהדברים שאתה יכול להתאים אישית באתר שלך כדי לשפר את מנוע החיפוש שלך אופטימיזציה (SEO).

לינק למאמר https://www.adweek.com/digital/81-shoppers-conduct-online-research-making-purchase-infographic/

האתר הוא כלי מעולה לאספקת מידע לא רק ללקוחות שלך אלה גם לעובדים שלך. אפשר להקים באתר תיקיה שתהייה סגורה לגולשים אבל גלויה עם סיסמה לעובדים שלך. וכך תועל לשתף את העובדים שלך במידע חשוב כמו: סרטונים, חומרי הדרכה או אפילו טפסים פנימיים שיעזרו לצוות שלך ללמוד את כל מה שהם זקוקים לו לדעת על לוחות הזמנים שלהם.

על גולש שהגיע לאתר שלך הוא קונה פוטנציאלי לחלק מהקונים הפוטנציאלי דרוש זמן נוסף. ספק להם מידע נוסף סרטונים להורדה, תמונות להורדה. קבצי PDF להורדה אל תיתן לגולש לעזוב בידיים ריקות .

בניית אתרים בחיפה הוא מונח שגור ע”י בעלי עסקים מאזור חיפה שמתעניינים בבניית אתר לעסק שלהם. בדר”כ בעלי העסקים מקלידים בגוגל שאילתת חיפוש בניית אתרים בחיפה והצפייה שלהם למצוא רשימה של חברות לבניית אתרים בחיפה.
ממליץ לך לבנות אתר עם חברה שמתמחה בבנייה ובקידום אתרים, כדי שלקוחות פוטנציאלים יוכלו למצוא את האתר שלך בגוגל.

בודק...