פרסום ממומן בפייסבוק

בעל עסק אם אתה רוצה יותר לקוחות ויותר מכירות

ואתה לא מפרסם בפייסבוק אתה מפסיד לקוחות ומפסיד כסף!

הפרסום בפייסבוק הוא פרסום סופר משתלם לבעלי העסקים?

פרסום ממומן בפייסבוק

21 היתרונות שיהפכו את הפרסום הממומן בפייסבוק למכונת המכירות של כל עסק

21 היתרונות שהופכים את פרסום ממומן בפייסבוק לסופר משתלם לעסקים

פייסבוק לעסקים

תכלס מה עושה את הפרסום בפייסבוק לכזה מיוחד לבעלי עסקים

הלקוחות שלך מבלים את רוב זמנם בפייסבוק – זאת עובדה. 80% מכלל משתמשי האינטרנט בעולם המערבי בכלל ובישראל בפרט משתמשים בפייסבוק. אפילו 65% מהמבוגרים מעל גיל 65 משתמשים בפייסבוק.
לפייסבוק יש מיליארדי משתמשים ורובם בודקים את הפיד של הפייסבוק שלהם מספר פעמים ביום.
לא משנה מי הלקוחות שלך, הם משתמשים בפייסבוק. והם משתמשים בו כל יום.
לכן, אחד היתרונות הבולטים של פרסום בפייסבוק הוא השימוש היום יומי של הלקוחות בפייסבוק, שהלקוחות שלכם פשוט משתמשים בו מדי יום.

1. פרסום ממומ בפייסבוק הוא צורת הפרסום הממוקדת ביותר

היתרון העיקרי של פרסום ממומן בפייסבוק הוא היכולת שלו להגיע לקהל יעד המדויק שאליו העסק שלך פונה.
פרסום ממומן בפייסבוק היא אחד מסוגי הפרסום הפופולריים ביותר שיש כיום ברשת. אתה יכול לפרסם לאנשים לפי גיל, תחומי עניין, התנהגות ומיקום.
אם אתה באמת מכיר את הלקוחות שלך, אתה יכול להשתמש בפרסום בפייסבוק כדי למשוך אותם.
פרסום ממומן בפייסבוק הוא צורת הפרסום הזולה ביותר

2. הפרסום הממומן בפייסבוק סופר מהיר

פרסום ממומן בפייסבוק הוא מהיר. זה מניב תוצאות מיידיות. אתה יכול להתחיל להגיע לאלפי אנשים ביום.
אז אם אתם מחפשים דרך מהירה להניע תנועה והמרות, פרסום בפייסבוק  לעסקים הוא הפתרון הטוב ביותר.

3. קידום ממומן בפייסבוק תורם למיקוד המיתוג של העסק שלך

קידום ממומן בפייסבוק מגביר את המודעות למותג שלך
פרסום בפייסבוק יוצר את המודעות למותג שלך. זוהי דרך מצוינת לגרום לאנשים להכיר את השירותים והמוצרים שיש לך להציע.
ככל שאנשים מכירים יותר את המותג שלך, כך גדל הסיכוי שהם ירכשו את המוצרים שלך כשיגיע הזמן לקבל החלטה.

4. הפרסום בפייסבוק מגדיל את תעבורת לאתר

הדיוק והעלויות הנמוכות של הפרסום בפייסבוק הופכים אותו למשתלם יותר מאלטרנטיבות אחרות.
אם אנחנו רוצים שהפרסום בפייסבוק יהיה איכותי כדאי לנו לפנות למקצוענים שיסייעו לנו להגיע לתוצאות משמעותיות בנוגע לפרסום שלנו ברשת.

5. פרסום בפייסבוק מגדיל את הלידים את המכירות ואת ההכנסות

במבחן התוצאה עסקים שמשקעים בפרסום ( ממומן ) אפקטיבי מגדילים את הלידים ומגדילים את המכירות וההכנסות של העסק שלהם.
פרסום אפקטיבי לקהל הנכון בזמן הנכון ועם המסר הנכון מחולל פלאים בתוצאות העסקיות.

6. הפרסום הממומן בפייסבוק ניתן למדידה

פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר לצפות בנתונים סטטיטסטיים כמו כמה  הופעות – Impressions, קליקים והמרות המודעה מקבלת.
כדי לעקוב אחר ההמרות, תדרש להתקין פיקסל באתר שלך כדי לעקוב אחר הפעילות.
מכיוון שהפרסום בפייסבוק הוא כל כך זול, אתה יכול לחסוך בתקציב הפרסום היקר ולנטב את הפרסום ממקורות יקרים שאתה משקיע בהם לטובת מקורות זולים כמו הפייסבוק.

7. פרסום בפייסבוק יכול להניע מכירות מחוץ לרשת

חלק מהלקוחות שיראו את המודעות שלך בפייסבוק, יבקרו גם בעסק שלך.

פרסום מקומי לקהלים מסביבת המגורים יכול להגדיל את הכניסות והביקורים לעסק הפיזי, לבני האדם יש נטיה לממש, לבדוק ולבחון את המוצרים לפני שהם רוכשים אותם.

8. רימרקטינג - שיווק מחדש לקהל שכבר ביקר באתר שלך

שיווק מחדש מאפשר לך לפרסם למבקרים שביקרו לאחרונה באתר שלך.
לא פעם יצא לך לבקר באתר וזמן קצר אח”כ הותקפת במודעות של בעלי האתר. לטקטיקה הזו קוראים רימרקטינג שמשמעותה שיווק מחדש לאנשים שביקרו כבר באתר שלך.

משמעות הדבר היא שאם מישהו מבקר באתר שלך, ולא ירכוש או יוצר איתך קשר, אתה יכול להציג לו מודעות בפייסבוק שוב ושוב עד שירכוש.
זהו יתרון עצום שיכול להגביר באופן דרמטי את ההמרות שלך.

פרסום בפייסבוק לעסקים
פייסבוק לעסקים

9. שימור הלקוחות

הפרסום הממומן בפייסבוק יכול להתמקד באנשים שכבר רכשו מימך בעבר ולהציג להם מודעות עם מוצרים חדשים לקנייה חוזרת באתר.
באמצעות תכונת הקהלים של פייסבוק, ניתן לייבא את המיילים של הלקוחות שלך לבניית מסע הפרסום בפייסבוק.
מה שמאפשר לפרסם ישירות לקהל שסביר להניח שיקנה ממך.

10. פרסום בפייסבוק בונה מעורבות עם הלקוחות הפוטנציאלים.

פרסום בפייסבוק בונה מעורבות עם קהל היעד שלך.
מעורבות מורכבת מלייקים, תגובות והאינטראקציות על הפרסומות שלך.
מעורבות חשובה כי היא מסמלת קשר חזק יותר עם קהל היעד שלך.
כאשר אנשים עוסקים במותג שלך, נוצר קשר עקיף.
ככל שהקהל שלך מעורב יותר, הקשר שלך חזק יותר איתו.
ככל שהם מחוברים יותר לעסק שלך, כך גדל הסיכוי שהם יבצעו המרה.
השקעה בניהול מדיה חברתית יכולה גם להגדיל באופן דרמטי את המעורבות שלך.

11. פרסום בפייסבוק תורם להגדלת ההפניות מפה לאוזן

כשמדברים עליך – על העסק שלך משמע שאתה קיים.
ההיבט החברתי של הפרסום בפייסבוק הופך אותו לטוב יותר מכל צורת פרסום אחרת שקיימת.

12. הפרסומות בפייסבוק יכולות להפוך לוויראליות.

אם המודעות שלך מגיעות לאנשים הנכונים, סביר להניח שהם ישתפו אותה עם חבר.
היכולת להפיץ מפה לאוזן והפניות תהיה יתרון משמעותי שהעסק שלך יכול לנצל על ידי שימוש בפרסום בפייסבוק.

שיווק דיגיטלי הוא כלי שמחולל מהפיכה בכל עסק, הוא גורם ללקוחות הפוטציאלים לשתף להגיב לרכוש, שיווק דיגיטלי לעסקים הוא מפתח לצמיחה ולהתפתחות

13. פרסום בפייסבוק יכול לעזור לך לבנות את רשימת הדוא"ל שלך

פרסום בפייסבוק יכול לתדלק את מאמצי השיווק שלך בדוא”ל.
אתה יכול להשתמש בטפסי “מודעת לידים” של פייסבוק כדי ללכוד אנשי קשר בדוא”ל באמצעות מודעות פייסבוק.
אתה יכול גם להפנות תנועה לטופס חיצוני באתר האינטרנט שלך כדי לבנות את רשימת הדוא”ל שלך.

14. פרסום בפייסבוק תורם להגדלת התעבורה לאתר שלך!

פרסום ממומן בפייסבוק יכול להגדיל את תעבורת לבלוג שלך
אתה יכול להשתמש בפרסום בפייסבוק כדי לחשוף את הבלוג שלך להמונים וליצור תנועה מיידית.
באמצעות פרסום הבלוג שלך, אתה יכול להשיג יותר אמון ואמינות עם הקהל שלך.
בלוגים הם דרך מצוינת לבנות קשר עמוק יותר עם הקהל שלך.
בנוסף, אתה יכול להשתמש בפרסום בפייסבוק כדי לגשר על הקשר בין הבלוג שלך לתנועה..

15. פרסום בפייסבוק יכול להגדיל את דירוג ה-SEO שלך

פרסום בפייסבוק יכול לעזור לך להתרחב לשווקים חדשים.
אם אתה מביא מוצר או שירות חדש לשוק, אתה יכול להשתמש בפרסום בפייסבוק כדי להגביר את החשיפה שלו.

16. הפרסום בפייסבוק הוא בזמן אמת

הפרסום בפייסבוק הוא בזמן אמת. אתה יכול להסתכל על מסע הפרסום שלך בזמן אמת.
ואם אינך מרוצה מהתוצאות, תוכל לבצע התאמות במסע הפרסום שלך באופן מידי.
זה לא אפשרי עם צורות אחרות של פרסום.
אם אתה משקיע במודעות רדיו, מודעות טלוויזיה או מדיה מודפסת, אינך יכול לשנות את המודעה שלך מיד אם אינך מרוצה מהתוצאות.
פרסום בפייסבוק יכול לעזור לך לצמצם את ההפסדים שלך באופן מידי ולבצע התאמות כדי להשיג יותר המרות.

קידום ממומן בפייסבוק
פרסום ממומן בפייסבוק

17. קידום ממומן בפייסבוק המתחרים שלך משתמשים בפרסום ממומן בפייסבוק - ואתה מה?

קידום ממומן בפייסבוק יכול להתמקד באנשים שכבר רכשו מימך בעבר ולהציג להם מודעות עם מוצרים חדשים לקנייה חוזרת באתר.
באמצעות תכונת הקהלים של פייסבוק, ניתן לייבא את המיילים של הלקוחות שלך לבניית מסע הפרסום בפייסבוק.
מה שמאפשר לפרסם ישירות לקהל שסביר להניח שיקנה ממך.
קידום ממומן בפייסבוק

18. פרסום ממומן בפייסבוק מעניק יתרון מול עסקים גדולים יותר

כידוע עסקים גדולים מגיבים לאט, וזו ההזדמנות שלך לזכות בהובלה, בעסקים גדולים יש הררכיה של תפקידים, מה שמאריך את התהליך קבלת ההחלטות ואת הביצוע שלהם, לעומת עסקים קטנים שמקבלים החלטות בקלות ובמהירות

19. הפרסום בפייסבוק הוא נגיש בנייד.

מובייל הוא העתיד של השיווק המקוון. 50% מכלל משתמשי האינטרנט הם ניידים.

20.

21

לסיכום

ניתן לומר שאם אנחנו רוצים להגיע ליותר לקוחות כדאי לנו להתחיל כבר היום לפרסם בפייסבוק. הפרסום בפייסבוק כפי שהיתרונות שמנינו מראים הוא זול יותר, מהיר יותר והרבה יותר ממוקד.