בניית אתרים לעסקים קטנים – להגדלת כמות הלקוחות

למה מומלץ לבחור במערכת וורדפרס עבור בניית אתרים לעסקים קטנים?

החלטת שהגיע הזמן שיהיה לעסק שלך אתר, אבל אין לך תקציב גדול להשקיע בחברת עיצוב ובניית אתרים? בניית אתר בוורדפרס (WordPress) הוא פתרון מעולה עבור עסקים קטנים, שחוסך בעלויות הקמת האתר.

מה זה בדיוק וורדפרס?

וורדפרס היא המערכת הפופולארית ביותר מבין המערכות האינטרנטיות לבניית אתרים ולניהול תוכן באתרים. היא מאפשרת העלאת תמונות, טקסטים ועריכת שינויים בקלות ללא צורך בידע בתכנות.

ניתן לחלק את אתרי הוורדפרס לשני סוגים:

  • תבניות אתרים מוכנות –

מערכת וורדפרס מספקת מגוון תבניות עיצוביות מוכנות, שחלקן בחינם וחלקן בתשלום. ניתן לערוך שינויים בתבנית כדי להתאים אותה לעיצוב הרצוי לאתר. כמו כן, ניתן להשתמש בתוספים שונים הזמינים עבור התבנית שבחרת.

החיסרון בבניית אתרים בוורדפרס מתבניות מוכנות הוא שזה יגזול זמן לא מועט ממי שאינו בקיא בכל אפשרויות המערכת. בנוסף לכך, התבניות לרוב לא מספיקות גמישות וקשה ליצור מהן את האתר הרצוי.

  • בניית אתרים בהתאמה אישית –

חברת בניית אתרים יודעת להשתמש בממשק של וורדפרס להקמת אתר המותאם ספציפית ללקוח. עיצוב אתר וורדפרס מותאם אישית הוא ממוקד ומכוון להעביר את המסרים הרצויים לגולשי האתר.

בנוסף לכך, חברה מקצועית בתחום בניית האתרים יודעת לבדוק ביסודיות את האתר ולהתאים אותו לכל גדלי המסכים, כך שהאתר שלך יראה טוב על מסך המחשב וגם במסך הטלפון הנייד.

בחירה בחברת בניית אתרים בוורדפרס מומלצת עבור עסקים קטנים מאשר והמשמעות היא חסכון בזמן ובהשקעה הכלכלית.

מה המחיר של בניית אתרים בוורדפרס?

מכיוון שאתרי וורדפרס מבוססים על תבניות קיימות ועריכתן, המחיר של בניית אתרים בוורדפרס הוא נמוך יחסית ועל כן מתאים לעסקים קטנים.

כדי לקבוע מה המחיר לבניית אתר עבורך, צריך להבין בדיוק מה העסק שלך מוכר ולמי הוא מוכר, כמה עמודים יהיו באתר, האם נדרש להקים חנות וירטואלית ובקיצור – להבין בדיוק מה המטרות שברצונך להשיג באמצעות האתר. קראו גם על המחיר של קידום אתרים בגוגל.

בניית אתרים בוורדפרס - היתרונות

  • קלה לשימוש – לא צריך לדעת לתכנת כדי להיכנס לאתר שלך ולערוך אותו. העריכה היא כמו שעורכים בלוג.

  • תיעוד עריכות – מאפשרת לעקוב אחרי שינויים שנעשו בתכנים בדפי האתר.

  • תבניות עיצוביות – כאמור, קיימות תבניות מוכנות, אך הן לא יהיו ייחודיות עבור העסק שלך והן מוגבלות מבחינת השינויים שניתן לבצע בהן. את העיצוב ובניית האתר אנחנו ממליצים להשאיר למומחים, וכן להשקיע בקידום האתר, כדי שהלקוחות הפוטנציאליים יוכלו להגיע אל האתר שלך.

  • מכילה תוספים שימושיים – ניתן להוסיף לאתר מפה שמראה היכן ממוקם העסק שלך, וכן טופס יצירת קשר שיאפשר לגולשים להשאיר פרטים שיגיעו אליך למייל, ותוספים רבים נוספים.

  • פרסום תגובות – קיים חלק מובנה שבו הגולשים יכולים לכתוב תגובות לתכנים שבאתר שלך.

למה וורדפרס ולא אתר וויקס (Wix)?

שתיהן מערכות לבנייה ועיצוב אתרים ויש כמה הבדלים ביניהם.

קידום אתרים

ההבדל העיקרי והמשמעותי ביותר הוא בקידום אתרים בתוצאות החיפוש גוגל. לגוגל יש הרבה פרמטרים לקביעת דירוג אתר. אפשר לקדם אתרי וורדפרס וגם אתרי וויקס, אבל לאתר וורדפרס סיכוי גדול יותר להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש לעומת אותו אתר אם היה בנוי בוויקס.

בניית אתרים לעסקים קטנים בהתאמה אישית

מבחר תבניות העיצוב של וורדפרס גדול מזה של וויקס. אחד החסרונות הגדולים של וויקס הוא שאחרי בחירת התבנית לא ניתן להחליף אותה באחרת! בנוסף, לא ניתן להתאים באופן אישי את התבנית שנבחרה על ידי כתיבת CSS (פורמט לעיצוב דפי אתר).

בוורדפרס, לעומת זאת, ניתן להחליף את התבנית העיצובית של האתר כמה פעמים שרוצים, ואף ניתן לבדוק כיצד אתר קיים יראה אם נחליף לתבנית אחרת, מבלי לאשר את החלפת התבנית. כך ניתן לבדוק מגוון תבניות מבלי לערוך שינויים באתר הקיים ומבלי לפגוע בחוויית הגלישה של הלקוחות.

אתרי וורדפרס נותנים הרבה יותר גמישות עיצובית וניתן לבצע שינויים בעיצוב על ידי CSS.

כמות התוספים

למערכת של וויקס קיימים כמה מאות יישומים שניתן להוסיף לאתר, חלק מהתוספים האלו ניתנים בחינם וחלק בתשלום. לעומת זאת, בספריית היישומים של וורדפרס קיימים עשרות אלפי תוספים בחינם. יש כמה בתשלום, הרוב ללא כל עלות.

לסיכום

במחשבה על בניית אתרים לעסקים קטנים אנחנו ממליצים לבחור בוורדפרס מאחר שהיא מערכת המאפשרת גמישות בעיצוב, בנייה מהירה יחסית, עריכה נוחה ופשוטה וכן תוספים רבים הנחוצים לאתרים עבור עסקים.

כדאי להזמין גם קידום אתרי וורדפרס, כי חבל שהאתר המעוצב והיפה שלך לא יופיע גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל ואף אחד לא יוכל למצוא אותו.

 

כדי להגדיל את כמות הלקוחות וההכנסות לעסק שלך מומלץ לפנות לחברת קידום אתרים שתגרום לאתר שלך להופיע כשלקוחות מחפשים שירות או מוצר כמו זה שהעסק שלך מוכר.

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
בודק...