פייסבוק כמנוע צמיחה של העסק שלך

פייסבוק מנוע הצמיחה של העסק שלך

עולם השיווק באינטרנט הולך ונעשה מורכב יותר לאור הפיתוחים האחרונים והופעתן של יותר ויותר פלטפורמות המשמשות למטרה זו באופן ישיר או עקיף. כך, למרות שמלכתחילה הפייסבוק נוצר בתור פלטפורמה לשמירה על קשר עם חברים וקרובים, עם הזמן הוא הפך למעצמה ולגורם שמלווה רבים מאתנו מדי יום ביומו. לפיכך, כיצד שיווק ופרסום בפייסבוק יכולים לסייע לעסק מתחיל או מבוסס כאחד?

פייסבוק בתור אמצעי תקשורת עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים

כאמור, מכיוון שפייסבוק מהווה קודם כל אמצעי תקשורת בינאישית, קיים הבדל משמעותי ביותר בינו לבין אמצעי קידום אחרים, כגון מנועי החיפוש. זה משפיע גם על ההליכים של שיווק ופרסום בפייסבוק, וגם על שיטות ואסטרטגיות ההיקשרות שבהן יש לנקוט על מנת להשיג את המטרות הרצויות: גידול בלקוחות, הזמנות ורכישות רבות יותר וביסוס בית העסק בתור גורם בעל שם והשפעה בתחומו. דקויות של ניהול עמוד לעומת משתמשים פרטיים כאשר מתחילים פעילות שיווק ופרסום בפייסבוק, קיים רצון לנצל את האפשרויות של המשתמשים האישיים לקידום המטרה: לשלוח לחברים הזמנות לעשות “לייק” לעמוד העסקי, תיוגים בתמונות פרסומיות וכו’. ולמרות שנראה שזה מגיע ליותר אנשים מאשר מהעמוד העסקי, בפועל מדובר בשיטות שפייסבוק רואה בחומרה ועשויות להביא לביטול המשתמש אחת ולתמיד.

היתרונות של עמוד עסקי בפייסבוק

מעבר לכך שניהול שיווק ופרסום בפייסבוק צריך להתבצע בצורה התואמת את הנהלים של פייסבוק, העמוד העסקי מעניק אינספור כלים חשובים ויעילים לקידום העסק, ובאמצעות היכרות מעמיקה עם ממשק זה (וגם התעדכנות בשינויים שמתרחשים במנגנונים השונים לעיתים די קרובות) ניתן להגיע לתוצאות היעילות ביותר, לראות צמיחה לא רק במספר העוקבים, אלא גם בתגובות לפוסטים שמהוות למעשה את אחד הגורמים החשובים ביותר המעידים על כך שהעמוד פעיל.

יצירת ערך מוסף באמצעות שיווק ופרסום בפייסבוק

בין המאפיינים המיוחדים של שיווק ופרסום בפייסבוק ניתן למצוא את העובדה שמדובר במקור לבידור, ואחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני מקדמים עסקים בפייסבוק – זה ליצור את התמהיל המושלם בין בידור וקלילות לבין שיווק מוצרי ושירותי בית העסק באופן שיביא את קהל היעד למטרה. הערך המוסף יכול להתבטא גם בתכנים עצמם, גם בשירותים או מתנות מיוחדות השמורות אך ורק לאוהדי העמוד ועוד. השיטות כאן יכולות להיות מגוונות, ותמיד עדיף לחשוב על פעילויות מיוחדות לעמוד.

כדאי לקרוא על מגוון האפשרויות לשיווק דיגיטלי.

ניהול עצמי או מקצועי של שיווק ופרסום בפייסבוק?

שאלה חשובה נוספת בהקשר של שיווק ופרסום בפייסבוק, זה כיצד לעשות אותו? באופן עצמאי, או בסיועו של מומחה בתחום? התשובה לכך תלויה בגורמים רבים, כולל היכולות השיווקיות הטבעיות של האדם, כמה זמן מבלים ברשת החברתית, האם יש נטייה טבעית לכתיבה במדיום זה? עם זאת, בעלי עסקים הם אנשים עמוסים מאוד שצריכים לבצע אינספור משימות בכל זמן נתון, ולכן תמיד כדי להעביר משימות למומחים. מומחה מתקדם ומנוסה בתחום שיווק ופרסום בפייסבוק יאפשר לבעל העסק להביא את שירותיו ומוצריו לקהל היעד הנכון באמצעות הגדרות של הקמפיינים, הוא יעשה שימוש בשיטות קידום לגיטימיות וינצל את תקציב הפרסום בצורה היעילה ביותר, על מנת לדאוג לכך שהפייסבוק יהיה לעזר לקידום אורגני וקידום ממומן של האתר, וגם מקור לערך מוסף בפני עצמו.

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
בודק...