דפי נחיתה לדוגמא

רוצה לבנות דף נחיתה קטלני שממיר גולשים ללקוחות משלמים?

מטרת המאמר לפשט לך את התהליך של בניית דף הנחיתה, כדי שתדע מה החומרים שחשוב שיהיו בדף הנחיתה, מה לכתוב בדף הנחיתה, איך לכתוב תוכן לדף הנחיתה כדי שישפיע על הגולשים, מה האלמנטים שחשוב שיהיו בדף הנחיתה וטיפים להצלחת דף הנחיתה

דפי נחיתה לדוגמא

איך נראים דפי נחיתה לדוגמא ואיך בונים דף נחיתה מקצועי?

אתה כבר הבנת שחשוב שלעסק שלך יהיה דף נחיתה ואתה כבר רוצה לבנות דף נחיתה שיסייע לך להרחיב את מספר הלקוחות שלך ואת ההכנסות שלך.
אלא, שאתה לא ממש בטוח כיצד אמורים להיראות דפי נחיתה לדוגמא, מה בעצם ההבדל בין דף נחיתה לדף מכירה ומה חשוב שיופיע בדף כדי להשיג המרות גבוהות? כדי לסייע לך, החלטנו לכתוב את המאמר הזה ולהראות לך דפי נחיתה לדוגמא.

לפני שאמחיש לך מהו דף נחיתה ונציג בפניך דפי נחיתה לדוגמא, כדאי להבין קודם כל מה זה בכלל דף נחיתה. אז הנה התשובה – דף נחיתה זהו דף אינטרנט בודד ויחיד, שאנשים מגיעים אליו דרך מודעות ממומנות או באנרים. עליו להציג את השירות או המוצרים של העסק ולהניע את הגולשים לפעולה – השארת הפרטים שלהם.
בניית דף נחיתה מוצלח זה כמו נוסחה במתמטיקה – הקפדה על חוקי הכתיבה השיווקיים והימנעות מטעויות תגדיל משמעותית את כמות הלידים וההמרות שלכם.
חוקי הכתיבה השיווקיים בכל הקשור לדפי נחיתה, כוללים בין היתר: כותרת מסקרנת, תמונה רלוונטית, תועלת אפשרית ללקוח, טקסט הכפתור, פנייה לקהל יעד רלוונטי, התעמקות בליבת המוצר / שירות, חשיבה מנקודת המבט של הלקוח ועוד.

מה המטרה של דף הנחיתה?

מטרת דף הנחיתה היא להמיר את הגולשים שהגיעו לדך הנחיתה ולהפוך אותם ל”לידים”.
בדף הנחיתה, הגולשים משאירים את פרטי הקשר כדי לקבל פרטים על השירות או המוצר.
הבנייה והעיצוב של דף הנחיתה צריכים להיעשות בהתאם לצבעי וערכי המותג או העסק. דפי נחיתה לדוגמא של עורכי דין, אמורים להיות שונים בעיצוב שלהם בהשוואה לעיצוב של דפי נחיתה לדוגמא של חנויות בגדי ילדים. דפי נחיתה לדוגמא של עורכי דין צריכים להיות עם עיצוב קלאסי ונקי, בעוד שהעיצוב של דפי נחיתה לדוגמא של חנויות בגדי ילדים צריך להיות צבעוני ולשדר משהו תמים.
מטרת דף הנחיתה על פי אנשי שיווק, היא לבדל את המסר העיקרי של המוצר / השירות מכלל האתר האינפורמטיבי, הגדול וזה שעלול לאיים על הלקוח הפוטנציאלי. באמצעות דף נחיתה, ניתן לאסוף מידע על האנשים המבקרים באתר שלכם, לפנות אליהם, לשכנע אותם מדוע כדאי לכם לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם ולהמיר אותם ללקוחות משלמים.

אופטימיזציה לדפי הנחיתה

כדי ליצור לידים רבים ככל האפשר עבור העסק שלך, חשוב לתכנן היטב את דפי הנחיתה. אופטימיזציה של דפי הנחיתה מבטיחה שמבקרים יקבלו בדיוק את המידע הדרוש שלהם. דפי הנחיתה צריכים להיות ידידותיים לשימוש ונוחים עבור הגולשים באתר. דפי נחיתה, שנטענים לאט, או עם טקסט קשה לקריאה, עלולים להרחיק את הגולשים.

איך מגיעים לדף הנחיתה?

צפייה ברשת בדפי נחיתה לדוגמא, היא דרך נהדרת לספוג השראה לבניית דף נחיתה שלך. אך נשאלת השאלה איך בכלל מגיעים לאותם דפי נחיתה לדוגמא? במרבית המקרים, ההגעה אל דפי הנחיתה נעשית באמצעות קישור ייעודי לכך. לחילופין, ניתן להגיע אליו באמצעות מנועי החיפוש השונים.

דף נחיתה אחד יש רק מטרה אחת

על דף הנחיתה לשרת רק מטרה אחת. מומלץ מאוד להימנע ממספר מודעות באותו הדף, זאת משום שמספר רב של הצעות מכר עשויות להוות נטל עבור הגולשים. על הדף להיות תמציתי וענייני ככל הניתן, ללא "קישוטים" מסביב. דפי נחיתה לדוגמא עם טקסט ארוך ומסורבל ירתיעו את הגולש.

סרטון הדגמה של דפי נחיתה לדוגמא

מה ההבדל בין דף נחיתה לדף מכירה?

רמת המחוייבות

דף הנחיתה אינו דורש מהגולשים להשקיע כסף או לרכוש את המוצר ממש בזה הרגע. הגולש משאיר את פרטיו על מנת לקבל הצעת מחיר ופרטים נוספים מבעל העסק. לעומת זאת, בדף מכירה רכישת המוצר או השירות נעשית בדף עצמו. הגולש יכול לרכוש מיד את המוצר במידה והוא מעוניין בכך.

התוכן בדף נחיתה

דף הנחיתה כולל מידע תמציתי וממוקד יותר בהשוואה לדף מכירה. הגולש מקבל את שאר המידע מבעל העסק לאחר שהוא משאיר את פרטיו באתר. מנגד, דף המכירה חייב לכלול יותר פרטים ותוכן ולהיות משכנע יותר. הגולש צריך להשתכנע באותו הרגע לקנות את המוצר או השירות המוצע באתר. אחרת, הוא יאבד עניין ולא ירכוש את המוצר או השירות המוצעים.

יחס המרה

יחס ההמרה גבוה הרבה יותר בדפי נחיתה לעומת בדפי מכירה. במקרים רבים דפי הנחיתה כוללים הטבה חינמית ללא כל עלות. בין אם מדובר בספר אלקטרוני חינמי, מדריך, סרטון, שובר וכו'. בנוסף לכך, כשהלקוח משאיר את פרטיו הוא אינו מתחייב לדבר. הוא רק מעוניין לשמוע פרטים נוספים.

דף נחיתה לדוגמא

דף מכירה לדוגמא

מה מכיל דף נחיתה טוב?

להלן כל מה שיש להקפיד עליו על מנת להקים דף נחיתה מוצלח:

כותרת ברורה ומשכנעת וכותרת משנה שמעוררת סקרנות

הדבר הראשון שהגולש מסתכל עליו הוא הכותרת הראשית ולאחריה כותרת המשנה. אם הכותרת אינה מייצרת סקרנות אצל הגולש, הוא עלול שלא להיכנס כלל לדף הנחיתה. בנוסף לכך, הכותרת הראשית צריכה להיות ממוקדת ככל האפשר. כותרת המשנה צריכה להסביר בתמציתיות במה עוסק דף הנחיתה, ומהו המוצר או השירות שהעסק מציע.

טופס צור קשר

דף נחיתה חייב לכלול בתוכו טופס צור קשר. אחרת, דף הנחיתה יהיה חסר כל תועלת הן למשווק והן ללקוח. הטופס צריך לכלול מספר משבצות שבהן אפשר להזין שם, כתובת מייל, מספר טלפון וכו'.

אמינות

הלקוח צריך לקבל גושפנקא או הוכחות לכך שאתם עסק אמין. כדאי לציין את הניסיון שלכם, עסקים ולקוחות שעבדתם עמם בעבר וכו'. הלקוח צריך לדעת שיש לו על מי לסמוך.

תמונה רלוונטית

על פי מחקר שנערך על ידי חברת ניילסן נורמן, גולשים נוטים להתעלם מתמונות גנריות. הכוונה היא לתמונות אילוסטרציה או תמונות כלליות שאינן נותנות מידע על המוצר או השירות. מוטב להשתמש בתמונות סטילס שישקפו את מהות המוצר או השירות אותו רוצים לשווק.

הנעה לפעולה

על מנת שהגולש יסכים לרכוש את השירות או המוצר שלכם, הוא צריך להיות מובל לפעולה כלשהי. כפתור ה"שלח" חייב להופיע בטופס (מומלץ להשתמש בביטוי יצירתי שתואם לאופי העסק שלכם). לאחר שהגולש לוחץ על כפתור ה"שלח", חשוב שתופיע מול הגולש הודעה שהפרטים נשלחו בהצלחה. כך הלקוח יוכל לדעת שההודעה שלו הגיעה ליעדה.

כמה עולה דף נחיתה?

דף
נחיתה

כ 1,600 ש"ח

דף
מכירה

כ 1,990 ש"ח

בחרו את החבילה הרצויה וניצור אתכם קשר בהקדם

מחפש טיפים לדף נחיתה מנצח?

שינוי הטקסט בכפתור

במרבית המקרים מומלץ להימנע מהביטוי “שלח” ולהשתמש בכיתוב פחות גנרי. על פי דפי נחיתה לדוגמא שהוצגו באתר “אמפייר פליפרס“, שינוי כיתוב הכפתור מ”הצטרף אלינו” ל”עשה כסף באמצעות דפדוף באתרים”, העלה ב-33.1% את כמות ההמרות מהלידים.

שימוש בבולט פוינט

בולט פוינט זהו מעין עיגול שחור שמסמל סעיף חדש או משפט חשוב. כל בולט פוינט צריך לכלול משפט קצר וקולע. כאשר מכניסים בולט פוינט, הטקסט קריא ונגיש יותר לגולש.

הטבה

ניתן להעניק הטבה, שובר הנחה, מדריך חינמי וכו’ לגולש בדף הנחיתה, וכך להניע אותו לפעולה.

קהל יעד רלוונטי

הגדרת קהל יעד רלוונטי עשויה להגדיל משמעותית את כמות הלידים והלקוחות הפוטנציאליים. חשוב לערוך מחקר קהל יעד כדי להבין מהם המאפיינים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

עיצוב דף נחיתה

עיצוב הדף צריך להתאים לערכי המותג ולמסר שאתם רוצים להעביר, ולהיות נעים לעין של הגולש.

שאלות ותשובות

אם אתם רוצים כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים בכמה שפחות זמן, עדיף לבנות דף נחיתה.

בדף נחיתה הגולש משאיר פרטים על מנת שיחזרו אליו עם מידע נוסף. דף הנחיתה הוא דף מבודד מהאתר.

כן, כדי להשיג כמות רבה של לידים, עליכם להקים דף נחיתה שיקושר מהמודעה שלכם בגוגל.

לאחר אישור הסקיצה, לוקח שבוע לבנות דף נחיתה.

בודק...