בנייה וקידום אתרים בחיפה והקריות

איך לבנות אתר שיופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל?

מחפש/ת חברת בנייה וקידום אתרים בחיפה והקריות? אנחנו ב”פאוור מדיה” יודעים בדיוק איך בונים אתר שיקודם בגוגל ויופיע באופן בולט יותר בתוצאות החיפוש. איך עושים את זה? הנה זה “בקצרה” 🙂

אם אין לך חשק לקרוא, אפשר להתקשר ונשמח לספר לך מה הסודות שלנו לבניית אתר שמופיע באופן בולט בתוצאות החיפוש בגוגל.

נושאים

בנייה וקידום אתרים חיפה והקריות

בניית אתרים לפי כללי האיכות של גוגל

גוגל מספקת קווים מנחים למנהלי אתרים. מי שעובר עליהם לא רק שלא יופיע בתוצאות הראשונות, אלא יכול להיענש על ידי גוגל ולא להופיע כלל בתוצאות החיפוש השונות. חברת “פאוור מדיה” בונה אתרים באופן מקצועי לפי כללי האיכות של גוגל ועושה שימוש נכון בכל הכלים הקיימים לקידום האתר בגוגל.

עבודת ה-SEO מתחילה למעשה בעת בניית האתר. עמודי האתר בנויים בשפה שנקראת HTML, שנועדה לומר לדפדפני האינטרנט (כרום, פיירפוקס, אינטרנט אקספלורר, ספארי וכדומה) מהו מבנה האתר ומהי התצוגה הרצויה שלו.

שפה זו כוללת תגיות מסוגים שונים, שכל אחת מהן מגדירה חלק מסוים בדף. למשל, הכותרת הראשית בכל דף מסומנת על ידי תגית H1 וכותרות משניות מסומנות על ידי H2-H6 בהתאם להיררכיה. מעבר לתצוגה נכונה בדפדפן האינטרנט, סימון האתר בצורה מדויקת על ידי תגיות מספק למנועי חיפוש הרבה מידע על האתר.

איך אפשר לעזור לגוגל להבין את האתר הכי טוב?

ניתן להוסיף בקוד האתר אלמנטים (Structured data) שמטרתם לעזור למנועי החיפוש להבין אילו סוגי תכנים שונים מופיעים בדף האינטרנט. בעזרת אלמנטים אלו אנחנו יכולים לסייע לגוגל להבין את תוכן דפי האתרים שלנו בצורה הטובה ביותר.


בעת בניית האתר אפשר לדוגמה לציין עבור מנועי חיפוש פרטים לגבי מוצרים שלך, כתובת העסק שלך, פרטי יצירת הקשר ופרטים רבים נוספים. כל אלה יוכלו להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל ולהבליט אותך.

 תגיות נוספות שעוזרות לגוגל להבין ולהציג יותר טוב את האתר בתוצאות החיפוש הן תגיות מסוג:

  • meta title – בניגוד לכותרת הראשית של הדף (תגית H1), המטא טייטל שאנחנו מגדירים מופיעה בראש הלשונית בתוך דפדפן האינטרנט. אם יש לך כמה לשוניות פתוחות באותו דפדפן, אפשר למצוא את הלשונית הרצויה לפי המטא טייטל של הדף. בתוצאות החיפוש בגוגל לרוב תוצג המטא טייטל שהוגדרה לאותו דף אינטרנט, אך גוגל עשויה להציג כותרת אחרת אם מוצאת שזה יותר רלוונטי לגולש.
  • meta description – התיאור שאנחנו מוסיפים חייב להיות שונה עבור כל דף הקיים באתר. תוכן משוכפל הוא דבר פסול בעיני גוגל ועוד נחזור לעניין הזה בהמשך. המטא תיאור אינו מופיע כלל בדפי האתר, אלא רק יכול להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל, בחלק שמתחת לכותרת. גם עבור המטא תיאור גוגל יכולה לבחור להציג טקסט אחר ממה שהוגדר, לפי מידת ההתאמה לחיפושי הגולשים.
קידום-אתרים-בגוגל

 

< Meta Title

< Meta Description

מהירות האתר משפיעה על הקידום בגוגל

נניח שחיפשנו עסק מתחום מסוים בגוגל, לחצנו על אתר כלשהו ועכשיו צריך לחכות עד שהוא יטען. האם נהיה מוכנים לחכות 4 שניות שהאתר יטען? ממש לא! זה המון זמן ואנחנו יודעים שיש אתרים אחרים בהם לא נצטרך לחכות הרבה זמן, לכן סביר להניח שנעבור לאתר אחר.

גוגל רוצה להציג בתוצאות החיפוש שלה את האתרים הכי רלוונטיים לגולשים עם חוויית המשתמש הטובה ביותר עבורם. מכיוון שמהירות טעינת דפי האתר משפיעה על חוויית המשתמש, גוגל נותנת ציון טוב יותר לאתרים הנטענים מהר יותר לעומת אתרים איטיים.

על מנת לקדם אתר בגוגל צריך לדאוג שכל דפי האתר מגיבים ונטענים מהר.

כדי שהאתר יהיה מהיר יש מספר כללים שחשוב לשמור עליהם, וביניהם משקל התמונות המופיעות באתר. תמונות כבדות יאטו את מהירות טעינת הדף. יש שיטות לזירוז טעינת תמונות, טעינת עיצוב הדף והקודים המוטמעים בו על מנת להשיג את הציון הטוב ביותר על מהירות טעינת האתר.

בניית אתרים רספונסיביים בחיפה והקריות

גוגל מספקת הנחיות וכלים המסייעים לחברות בניית אתרים להתאים אתרים למובייל. היא ממליצה, למשל, על גודל פונט לכותרת ולפסקה עבור אתר שנצפה במובייל. אתרים שלא הותאמו למובייל נדחקים לתחתית תוצאות החיפוש ואילו האתרים המותאמים מטפסים למעלה.

גוגל מעדיפה אתרים שהותאמו למובייל.
אתרים שעובדים היטב במובייל (טלפונים ניידים וטאבלטים) מקבלים דירוג גבוה יותר על ידי גוגל.

“פאוור מדיה” מתמחה בבניית אתרים רספונסיביים, שהעיצוב שלהם מתאים את עצמו באופן אוטומטי לכל גודל מסך ממנו נצפה האתר.

קידום אתרים בחיפוש מקומי בחיפה והקריות

“פאוור מדיה” מפרסמת ב-Google My Business עבור לקוחותיה פוסטים, מוצרים, תמונות ומידע נוסף אודות העסק. קידום דף העסק ב”גוגל מיי ביזנס” יבליט את העסק שלך בתוצאות החיפוש בגוגל, יקדם אותך בתוצאות חיפוש מקומיות ויספק את כל המידע הנחוץ לגולש, כדי ליצור איתך קשר ולהצטרף למאגר לקוחותיך.

כתיבת תכנים שיווקיים לקידום האתר

במחלקת ה-SEO של “פאוור מדיה” קיים צוות מומחים בכתיבת תוכן שיווקי שמטרתו לקדם את האתר בגוגל. מטרת התכנים בראש ובראשונה היא לספק ערך מוסף עבור הגולשים. גוגל יודעת למדוד אם הגולשים נהנים לקרוא את התוכן באתר. היא עושה זאת באמצעות מגוון פרמטרים, כגון משך הזמן בו נמצא גולש בדף, כמות הדפים בהם גלש באתר ועוד. התכנים שאנחנו מוסיפים לאתרי לקוחותינו כוללים מילות מפתח לקידום אתרים בגוגל.

מה הכוונה ב”מילות מפתח”?
אלו המילים (ביטויים) אותן הגולשים מחפשים בגוגל בהקשר לתחום הרלוונטי לאתר שלך.

איך אנחנו יודעים בדיוק מה הם מחפשים ומה נפח החיפוש עבור כל ביטוי?

אנחנו משתמשים בכלים העדכניים ביותר כדי לגלות בדיוק מה הגולשים כותבים בשורת החיפוש בגוגל וכמה חיפושים נעשים בחודש עבור כל ביטוי.

לדוגמה, אם נרצה לקדם אתר של חנות רהיטים, נערוך מחקר מילות מפתח ונגלה שכמות גדולה של גולשים מחפשים “חנויות ריהוט”, “ריהוט סלון בחיפה”, “חנויות רהיטים בקריות” וכדומה.

בשלב הבא נתחיל בכתיבת תכנים שיכללו את המילים שגילינו, כדי שהאתר של הלקוח שלנו יופיע כשמישהו מחפש את המילים הללו. יש לדעת לעשות שימוש נכון במילות המפתח, כמו פיזור נכון ויחסי לכמות הטקסט בדף, שימוש בכותרות משניות ועוד.

איסור מוחלט על תוכן משוכפל

באף מקום באתר אסור שיופיע תוכן משוכפל. כל תוכן חייב להיות ייחודי. בנוסף, אסור להעתיק חלק מהתוכן באתר ולהדביק אותו באתר אחר. תוכן משוכפל פוגם בעבודת קידום אתרים.

מה אם לעמוד באתר יש כמה כתובות URL? האם זה נחשב תוכן משוכפל?

כן, וזה מחליש את עבודת קידום האתר, אלא אם מוסיפים הגדרה של Canonical URL, לדף המשוכפל. בקצרה – הגדרה זו אומרת לגוגל, שתתייחס אל 2 הדפים כאל אותו דף, כך שהתוכן לא יחשב למשוכפל.

סרטון בנושא Canonical URLs:

קידום תמונות האתר בתוצאות החיפוש

גוגל לא יודעת בעצמה מה מכילות תמונות. אנחנו, מקדמי האתרים, מוסיפים עבור כל תמונה באתר טקסט ענייני המתאר אותה. זה נעשה במאפיין תמונה שנקרא alt, שהוא קיצור של alternative. במקרה והתמונה אינה נטענת, הטקסט שהוגדר במאפיין זה מופיע באופן חלופי במקומה.

בתוך ה-alt אנחנו מכניסים מילות מפתח רלוונטיות לקידום האתר. פעולה זו מקדמת גם את האתר עצמו וגם את התמונה בתוצאות חיפוש תמונות בגוגל.

גורמים נוספים המשפיעים על קידום האתר שכדאי לדעת​

  • עיצוב האתר – עיצוב שתורם לחוויית משתמש מעולה ומניע את הגולשים לפעולה, משפיע על קידום האתר בגוגל. קראו עוד בנושא עיצוב אתרים.
  • תעודת אבטחה (SSL) חשובה לקידום אתרים מאחר וקיומה הוא קריטריון איכות חובה מבחינת גוגל. האתרים המאובטחים הינם בעלי כתובת HTTPS ולצד כתובת האתר מופיע אייקון של מנעול.
  • מבנה ה-URL – אורך ה-URL צריך להיות קצר ככל האפשר. יש חשיבות למידת הקריאות שלו. לשם כך מומלץ להשתמש במקף, לדוגמה: “קידום-אתרים-בחיפה/https://www.powermedia.co.il”, יותר קריא מאשר: “קידוםאתריםבחיפה“.
  • הדומיין – אם אתר האינטרנט שלכם מכוון לקהל הלקוחות הישראלי, מומלץ לרכוש דומיין עם סיומת co.il.
  • מפת אתר (sitemap) עוזרת לגוגל להגיע לכל דפי האתר, ולכן מומלץ להוסיפה לאתר.
  • הוספת קישורים מהסוגים הבאים:
    • קישורים פנימיים בין עמודי האתר – באופן רלוונטי ושימושי עבור הגולשים.
    • קישורים יוצאים בצורה נכונה – שיתנו הסברים וערך מוסף.
    • קישורים מאתרים חיצוניים אל התכנים שלך – עדיפות לאתרים רלוונטיים לתחום בו עוסק האתר שלך, אך אפשרי גם מאתרים גדולים בעלי דירוג גבוה, כמו אתרי חדשות שונים.

יש שיטות נוספות שאנחנו משתמשים בהן לקידום והבלטת לקוחותינו בתוצאות החיפוש בגוגל. אנחנו לא יכולים לגלות כאן את כל הסודות שלנו 🙂

כדאי לקבוע איתנו פגישה. נשמח לשמוע על העסק שלך ולתת לך את חבילת הקידום הכי אפקטיבית עבורך.

“פאוור מדיה” היא חברת בנייה וקידום אתרים בחיפה והקריות.

דבר/י איתנו עכשיו ונתחיל לקדם את העסק שלך!

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
בודק...