קידום עסקים באינטרנט

קידום עסקים באינטרנט – האינטרנט ככלי לקידום העסק הפיזי

נצל את האינטרנט לקדם את העסק הפיזי שלך. האינטרנט הוא כלי מעולה לקידום העסק הפיזי הוא רעיון המבטא תפיסה חדשה יחסית. אומנם עבור אנשי המקצוע מעולם האינטרנט מדובר בבשורה מוכרת וידועה כבר שנים, אך מבחינת האדם הממוצע – ובכלל זה בעל העסק הממוצע – אין מדובר בעניין מובן מאליו. מבחינת רבים, מה שקורה בעולם המקוון נשאר שם ולא ‘זולג’ לעולם הפיזי, אך זו תפיסה שחבל להיאחז בה. עולם האינטרנט יכול לסייע לעסק, גם בעולם הפיזי, בדרכים רבות מאוד. ראה למשל שיווק דיגיטלי לרופאים  או שיווק דיגיטלי לעסקים

להפוך את שם העסק שלך למותג דרך רשת האינטרנט

ידוע לכול שפרסום ברשת הוא פרסום זול פי כמה מפרסום בכל כלי תקשורת או אמצעי מדיה אחר. הבינו: לפעמים מספיקה השקעה של כמה מאות שקלים בחודש בפרסום בפייסבוק, לדוגמה, כדי להגיע לאלפי אנשים – לקוחות פוטנציאליים שמפולחים היטב. לעומת זאת, ההשקעה הכספית במדיה המסורתית, עלולה להגיע גם לכמה אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים, והקמפיינים יהיו, במקרים רבים, יעילים הרבה פחות. דרך שיווק דיגיטלי, אפשר לבנות קהל מעריצים לעסק שלכם, כמעט בלי להתאמץ (בוודאי בהשוואה לכל אופציית פרסום אחרת).

להראות נוכחות בכל מקום – גם אם מדובר בעסק "פצפון"

האינטרנט ככלי לקידום העסק הפיזי מאפשר, בהמשך לסעיף הקודם, לכל עסק להפוך להיות ‘גדול’ גם אם בפועל הוא קטן. זאת משום שבאינטרנט קל הרבה יותר להראות נוכחות, לתפוס נפח ולעשות רושם חיובי על הגולשים. כאן לא משנה גודל המפעל, כמות הסניפים ומספר העובדים. כאן חשובה הניראות שלכם בכל פלטפורמה מקוונת אפשרית – וזה כבר יעשה את שלו.

ליצור קשר אישי וישיר עם הלקוחות

האינטרנט ככלי לקידום העסק הפיזי משתמש בעובדה קיימת, במציאות שכולנו מכירים כיום: רוב בני האדם בעולם המודרני ‘חיים’ את האינטרנט כמעט בכל רגע נתון במהלך היום. הם עושים זאת בעזרת הסמארטפון שלהם, ובדרך הזו יוצרים קשר ישיר וקרוב כל כך עם עסקים, ארגונים וגופים שונים, עד שהוא לעיתים יהיה קרוב אף יותר מאשר קשר פנים אל פנים, בעולם הפיזי. יתרון גדול נוסף בהקשר זה הוא האפשרות ליצור את הקשר הזה בשניות, בתוך כמה רגעים, דרך האמצעים להעברת מסרים מידיים (וואטסאפ, פייסבוק מסנג’ר ועוד). בזכות האינטרנט בעל העסק יכול להעניק יחס אישי וקשוב ללקוח גם בלי לתקשר איתו באופן ישיר ופיזי – וכך להוסיף עוד לקוח נאמן למאגר ההולך וגדל.

 

לאפשר רכישה – גם אם החנות סגורה

האינטרנט ככלי לקידום העסק הפיזי, מרחיב גם את היכולות של העסק שלכם בצורה משמעותית, בייחוד אם האתר שלכם, או עמוד הפייסבוק שלכם, מאפשרים לגולשים לבצע רכישה של מוצרים. מהרגע הזה אינכם תלויים עוד בשעות הפתיחה של החנות הפיזית, וגם הלקוחות שלכם חופשיים להשלים את הרכישות בזמנם הפנוי. הם יכולים לרכוש מוצרים בכל עת, ואתם יודעים ש’המכונה המשומנת’ ממשיכה לפעול גם אם אתם לא עומדים מאחורי הדוכן ומוכרים את המוצרים בעצמכם. בעולם הדינמי שלנו, יש בזה יתרון עצום לכל בעל עסק.

כל אלו מבהירים דבר פשוט אחד: העולם המקוון יכול לסייע לכם רבות בעולם הפיזי, משום שהיום כמעט כולם, בעצם, ‘מקוונים’ בדרך כזו או אחרת. רוצים להשתמש בעולם המקוון כדי להעצים ולהגדיל את העסק שלכם? פנו למומחים בתחום, והתכוננו: הדרך לשם תהיה קצרה משחשבתם.

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
בודק...