שיווק דיגיטלי לרופאים

אימוץ אסטרטגית שיווק דיגיטלי לרופאים חיונית לכל המרפאות והקליניקות שרוצות להישאר תחרותיות ורווחיות השיווק הדיגיטלי תורם לטיפוח הקשרים עם המטופלים הקיימים ומייצר מטופלים חדשים.

בעידן השיווק הדיגיטלי התחרות ההולכת וגוברת. תחרות זו מגיעה ממקורות רבים שרוצים למשוך את תשומת הלב של גולשים באינטרנט, כולל המטופלים הנוכחיים והפוטנציאליים שלך.

לקבלת פרטים נוספים צור אתנו קשר

השיווק הדיגיטלי משתנה בקפיצות אקספוננציאליות. האלגוריתמים של מנועי החיפוש משתפרים כל הזמן, פלטפורמות דיגיטליות חדשות צצות כל הזמן, אוטומציה רובוטיקה ובינה מלאכותית צצות מכל עבר ואיתם התנהגות הלקוחות והמטופלים.

השיווק הדיגיטלי של המרפאה שלך חייב לשקוד על טיפוח נוכחות אינטרנטית חזקה.
התחומים המרכזיים שדורשים את תשומת לבך הם:

אתר המרפאה שלך

הנוכחות שלך ברשתות החברתיות

פרסום מקוון

אופטימיזציה למנועי חיפוש

ניהול מוניטין

וִידֵאוֹ. שיווק

אתר האינטרנט שלך הוא הליבה האסטרטגית של השיווק הדיגיטלי שלך

אנשים שמחפשים שירותים רפואיים נוטים להיות בעלי סבלנות מועטה אם האתר שלך עולה באיטיות או שאינו מותאם לגלישה בפלפון הסלולרי או שקשה לנווט באתר.

בדוק אם האתר שלך מגשים את תפקידו ואת מטרתו שהוא הפיכת לקוחות פוטנציאליים למטופלים וודא שהאתר שלך מותאם לניידים ומעניק לגולשים חווית עיצובית חיובית ועם ניווט לוגי.

תוכן איכותי באתר תורם ליצירת קשר עם מטופלים חדשים שמחפשים פתרון באינטרנט לבעיה שמטרידה אותם ותורמת לשמירת הקשר עם המטופלים הנוכחיים שרואים בך סמכות מקצועית ואישור המוניטין שלך כמומחה לשיניים.

מאמרים ייחודיים באתר בעלי מידע רב ערך למטופלים ולגולשים תורם גם קידום האת בתוצאות החיפוש של גוגל, מה שמבטיח זרימה מחודשת של לקוחות חדשים.

 

שיווק דיגיטלי לרופאים ברשתות החברתיות

השיווק הדיגיטלי ברשתות החברתיות מהוות כיום חלק בלתי נפרד משגרת החיים וחלק עיקרי משגרה של אנשים רבים, זו יכולה להיות דרך מצוינת לרופאים ליצור קשרים אישיים עם מטופלים. בפייסבוק ובאינסטגרם.

רופאים מומחים שמשתפים את הקהילה במידע אודות שיטות העבודה שלהם וחידושים בתחום, זוכים לרמה גבוהה של מעורבות ושיתופים

שיווק מבוסס מיקום הוא גורם מכריע בשיווק ברשתות החברתיות, המאפשר לך להגיע למטופלים הנוכחיים והפוטנציאליים המתגוררים בקרבת הקלינקה שלך.
קרא על: פרסום בפייסבוק

5 השלבים להצלחת שיווק דיגיטלי לרופאים

פרסום מקוון

קידום ממומן ברשת החיפוש של גוגל, המכונה שיווק במנועי חיפוש ,(SEM) מניב תוצאות מהירות יותר מאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ובדרך כלל מתבצע על בסיס תשלום לקליק (PPC).

היתרון של תשלום הממומן:
א. מהיר – תוך מספר ימים מופיע בראש הדף הראשון של גוגל
ב. פרסום לקהל ממוקד שמיוזמתו מחפש עכשיו לדוגמה רופא שיניים

למרות שקידום אורגני בחינם אבל זה תהליך שאורך חודשים עד שהתוצאות יופיעו, לעומתו עם גוגל AdWords התוצאות מופיעות באופן מידי בראש תוצאות החיפוש ובמילת המפתח החשובה לעסק שלך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

קידום אתרים אורגני בדף באמצעות מילות מפתח ספציפיות למיקום המגובות בתוכן איכותי ישיגו מיקום בולט לאתרים המתמחים בטיפול רפואי קוסמטי ברישומי מנועי חיפוש בחינם. קידום אורגני מתבצע בהתאם למחקר מילות מפתח מקיף כדי לקבוע באילו מונחים אנשים משתמשים לחיפוש לדוגמא ניתוח קוסמטי להעלמת קמטים

ניהול מוניטין

מה שהמטופלים הנוכחיים שלך אומרים על המרפאה שלך ישפיע על האופן שבו מטופלים פוטנציאליים יתייחסו למרפאה שלך. נוכחות אינטרנטית תורמת ליצירת קשרים חדשים עם יותר מטופלים פוטנציאליים מאשר מפה לאוזן, ותורמות ליצירת יחסי אימון ולביסוס סמכותך המקצועית והאישית בתחום.

ביקורות שליליות מדי פעם הן בלתי נמנעות, אך יצירת ערוץ מקוון עם הקהילה והלקוחות הפוטנציאלים יכולה למנוע ולמזער כל ביקורת שעלולה לצוץ. אחת הדרכים להתגבר על ביקורות שליליות היא לקבל תגובות חיוביות יותר של מטופלים בדף ההמלצות באתר שלך ובאתרי סקירות כמו פייסבוק, גוגל.

שיווק דיגיטלי נועד לבנות מוניטין חיובי לעסק, מה שימזער נזקים במקרה של ביקורת שלילת.

שיווק בוידאו

שיווק באמצעות סרטון וידיאו מספק מידע למטופלים יוצר חיבור עם קהלים חדשים, ויוצר אינטראקציה בלתי אמצעית עם המטופלים ברמה הרגשית.

וידאו הפך לחלק משכנע משיטות העבודה המומלצות לשיווק שיניים. תמונות של מטופלים עדכניים המציגים את החיוכים החדשים שלהם מאפשרים למטופלים הפוטנציאליים ליצור קשר עם אנשים אמיתיים שנהנו מהשירותים שלך.

ניתוח קוסמטי להעלמת קמטים

שילוב שיטות מומלצות ליצירת אסטרטגיה מנצחת להעלמת קמטים

שיווק בווידאו, קמפיינים ברשתות חברתיות ,PPC, SEO, ניהול מוניטין ואתר שמותאם להמרה מקסימלית של לקוחות פוטנציאליים, הם בשיטות המומלצות להעלמת קמטים.

מומלץ לשלב כמה מהשיטות האלה כדי לייצר אסטרטגיה משולבת להבטחת צמיחת כבר השנה לעסק שלך.

מעקב אחר יעדים לטווח קצר בכל התחומים הללו יוביל להחלטות מושכלות לגבי היכן להגדיל או להקטין את ההשקעה כדי ליצור את הפתרון הטוב ביותר לטווח הארוך לביסוס ושמירה על אמון עם מטופלים.

רוצים להתייעץ

השאירו פרטים בטופס

בודק...