פרסום בפייסבוק – שיטות שיווק לעסקים

איך לפרסם עסק בפייסבוק? איך נקבע מחיר פרסום בפייסבוק?

האם כל אדם שיודע להעלות פוסט לפייסבוק יכול לעשות פרסום בפייסבוק לעסק שלו?
בוודאי שלא, כמו שלא כל מי שיודע לחפש משהו בגוגל יכול להיות מקדם אתרים 🙂
פרסום בפייסבוק הוא תחום הדורש ידע רב וכן יכולת ניתוח נתונים.

אם לא מתאים לך לקרוא את כל זה עכשיו, 👈 אפשר פשוט ליצור איתנו קשר ונספר לך מה שצריך לדעת על פרסום העסק שלך בפייסבוק.

נושאים

פרסום בפייסבוק

איך לפרסם את העסק בפייסבוק?

הדבר הראשון שצריך לעשות כדי להתחיל לפרסם את העסק בפייסבוק הוא לפתוח דף עסקי. אם עדיין אין לך כזה, מומלץ להקים אותו. אין מה להתלבט, פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא בחינם. אל דף העסק בפייסבוק יש להעלות תמונת שער מרשימה וכן למלא פרטים אודות העסק.

פרסום פוסטים בפייסבוק הוא פעולה לא מסובכת, שכולם יכולים לעשות. עם זאת, אפשר לראות הבדל עצום בין פרסום בפייסבוק על ידי חברת שיווק דיגיטלי מקצועית לאדם שלא עוסק בזה.

מבחר עיצובי פוסטים בפייסבוק ללקוחותינו

אפשרויות פרסום בפייסבוק

ניתן לפרסם בפייסבוק פוסט המכיל טקסט בלבד, אך כדאי להשתמש באפשרויות שיגרמו לפרסום שלך להיראות הכי בולט. אפשרויות הפרסום שפייסבוק מציעה:

  • תמונה בלבד או תמונה עם טקסט.
  • מצגת של תמונות מתחלפות.
  • אלבומי תמונות.
  • סרטון.
  • שידור חי.
  • קרוסלת תמונות עם קישורים לאתר.
  • פרסום אירוע.
  • פרסום הצעה – מסוג מבצע, הנחה, משלוח חינם.
דוגמה לפרסום הצעה בפייסבוק
פרסום-בפייסבוק-הצעה

מתי הכי טוב לפרסם בפייסבוק?

"תזמון הוא הכל" – "Timing is everything"

הפוסט המעוצב והיפה שלך לא שווה כלום אם אף אחד לא רואה אותו, נכון?
כדי שפוסט יקבל מקסימום חשיפה ויגיע לכמות הגדולה ביותר של אנשים רלוונטיים, צריך לפרסם בשעה בה הקהל גולש בפייסבוק. כלומר, הזמן הכי טוב לפרסום פוסט בפייסבוק יכול להשתנות בהתאם לקהל היעד.

איך יודעים מתי הקהל הרלוונטי נמצא בפייסבוק?

אם נכנסים לדף הפייסבוק העסקי, בתוך "נתוני שימוש" בחלק "פוסטים" אפשר לראות מתי האוהדים שלך מחוברים בדרך כלל. צריך לדעת לנתח את הנתונים נכון ולהבין באיזו שעה כמות האוהדים המחוברים היא הגדולה ביותר. מן הסתם, זו השעה שבה הכי כדאי יהיה לפרסם את הפוסטים לשיווק העסק שלך.

תזמון פוסטים בפייסבוק – אפשר להיכנס לפייסבוק אחת לשבוע, להכין את הפוסטים לפרסום בפייסבוק ולתזמן אותם ליום והשעה הרצויים.

פרסום בפייסבוק דורש השקעה רבה וכן זמן לא מבוטל. דבר שיכול לחסוך זמן הוא האפשרות לתזמן פוסטים בפייסבוק. למה להיכנס בכל יום לפייסבוק בדיוק בשעה בה מחובר קהל היעד ולהעלות פוסט? אין צורך. הכי טוב להשתמש ב"כלי הפרסום" או ב"Creator Studio" ולתזמן את הפוסטים.

כמה אנשים רואים את הפוסט שפרסמת?

יש לך הרבה לייקים לדף העסקי בפייסבוק? כל הכבוד! האם כל מי שעשה לייק לדף הפייסבוק העסקי שלך רואה פוסט חדש שפורסם על ידך? ממש לא.

אם יש 1,000 אוהדים לדף שלך, פייסבוק תציג פוסט חדש שלך רק ל-5-7 אחוזים מהם. אם יש לך 10,000 לייקים, היא תציג את הפוסט רק ל-2-3 אחוזים מאוהדי הדף שלך.

למה היא עושה את זה?
פייסבוק מגבילה את כמות המשתמשים שיחשפו לפוסט שלך, כי רוצה להציע לך לפרסם את הפוסט בתשלום ולהגדיל את החשיפה.

מה זה פרסום ממומן בפייסבוק?

כדי שהפרסומים שלך בפייסבוק יגיעו לקהל הרלוונטי הגדול ביותר, יש צורך בקידום ממומן. הכוונה היא לפרסום קמפיין תמורת תשלום לפייסבוק. על מנת לפרסם פוסט בפייסבוק בתשלום, יש להגדיר בצורה המדויקת והממוקדת ביותר את קהל היעד אליו מיועדות הפרסומות שלך.

איפה הכי כדאי לך לפרסם את העסק, בפייסבוק או בגוגל? מה יביא לך הכי הרבה תועלת? איזה מהם עולה פחות? הכל על קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק.

הגדרת קהל לפרסומות בפייסבוק

בפייסבוק אדס – Facebook Ads קיימות אפשרויות הטרגוט הנרחבות ביותר בהשוואה ליתר מערכות הפרסום הממומן. אפשרויות טרגוט אלה מאפשרות להגדיר קהל יעד מאוד ספציפי שרק עבורו יופיעו המודעות. מספר דוגמאות לאפשרויות פילוח האוכלוסייה לפרסום בפייסבוק:

תחומי עניין:

  • אוכל ושתייה
    • אוכל
      • טבעונות
      • מזון מהיר
      • קינוחים
    • מסעדות
      • בתי קפה
      • דיינרים
      • מסעדות מזון מהיר
    • משקאות
      • מיץ
      • משקאות אנרגיה
      • קפה
  • טכנולוגיה
    • מוצרי חשמל
      • טלוויזיות
      • טלפונים חכמים
      • מצלמות
    • מחשבים
      • אחסון ברשת
      • מחשבים שולחניים
      • צגי מחשב
  • כושר ובריאות
    • יוגה
    • עיצוב הגוף
    • ריצה

התנהגויות:

  • נסיעות
    • חזרו מנסיעות לפני שבוע
    • נוסעים מתמידים
    • עובדים הנוסעים בקביעות
  • פעילויות דיגיטליות
    • בעלי עסקים קטנים
    • גיימרים שמשחקים בקונסולות
    • מאמצי טכנולוגיות בשלבים מוקדמים

דמוגרפיה:

  • השכלה
  • הכנסה
  • סטטוס מערכת יחסים
פרסום-בפייסבוק-יצירת-קהל

בנוסף, כמובן שניתן ומומלץ להגדיר את הקהל גם מבחינת גיל, מין ומיקום גיאוגרפי ממוקד.
כמה מאפשרויות הטרגוט של מודעות בפייסבוק:

פרסום בפייסבוק - מחירים

להירשם לפייסבוק ולפתוח דף עסקי זה שירות חינמי שאינו כרוך בתשלום. קידום ממומן בפייסבוק הוא שירות בתשלום. את זה אנחנו כבר יודעים. השאלה היא – כמה עולה לפרסם בפייסבוק?
המחיר של פרסום ממומן בפייסבוק נקבע לרוב לפי לחיצה (CPC – Cost Per Click). הגדרת תשלום זו אומרת שמשלמים רק אם היו לחיצות על המודעה, ואם לא היו, לא משלמים.

המחיר ללחיצה על מודעה שמפורסמת בפייסבוק הוא בסביבות 0.5-2 ש"ח. המחיר לקליק מושפע ממספר פרמטרים, כמו:

  • הקהל שהוגדר לפרסום בפייסבוק.
  • מטרת הקמפיין – הגברת המודעות למותג, הגדלת כמות הכניסות לאתר האינטרנט, הגדלת כמות הפניות וכדומה.
  • עונות, חגים ואירועים שונים – תקופות חמות מבחינת כמויות המפרסמים (כמו Black Friday) עשויות להעלות את המחיר לקליק.

ניתן לפרסם מספר פוסטים בתשלום במקביל, אך צריך לדעת לעשות זאת נכון. צריך להיזהר לא להתחרות עם עצמך על אותו קהל ובכך לייקר את המחיר לקליק.

לצורך השוואת מחירי הפרסום באינטרנט, כדאי להיכנס לקישור – כמה עולה לפרסם בגוגל.

חיבור אינסטגרם לדף הפייסבוק העסקי

מומלץ לפתוח דף אינסטגרם עסקי ולחבר אותו לדף הפייסבוק העסקי שלך. החיבור בין החשבונות מאפשר להשתמש ב"Creator Studio" לפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם. כמו כן, אפשר לתזמן שם פרסומי פוסטים עבור שני האתרים. החיבור הזה חוסך הרבה זמן ומייעל את העבודה על שיווק העסק ברשתות החברתיות.

רוצה לשווק את העסק שלך דרך פייסבוק ואינסטגרם? אפשר ליצור קשר עכשיו ונגלה לך את כל הסודות שלנו על שיווק דיגיטלי לעסקים.

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם