צ'אט בוט לעסקים להגדלת ההמרות והמכירות

הבוט זהו הכלי המושלם להשגת המרות מיקרו

כמעט לכל מי שקורא את המאמר הזה, יש אתר או שרוצה אתר

מדוע "המרות מיקרו" יכולות להזניק את ההפניות והמכירות של הבוט שלך?

למי הבוט החכם מתאים?

למי שרוצה לקבל לידים באופן קבוע ושטתי

למי שרוצה למלא את לוח השנה בלידים חמים, שלהוטים לקנות את המוצרים / שירותים שלך.

למי שרוצה מערכת להפיכת לקוחות פוטנציאליים קרים ללידים חמים

למי שלעולם לא רוצה לדאוג בנוגע להשגת לקוחות פוטנציאליים יותר.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

הבוטים באתר שלך הם סוכני המכירות שלך

כאשר מבקר נוחת באתר שלך, היעדים הנפוצים ביותר הם להמיר אותם ללידים או מכירות, נכון?

בדרך כלל זה לא יקרה בפעם הראשונה, או בפעם השנייה, ואפילו לא בפעם השלישית …

למעשה המבקר הממוצע לוקח מספר נקודות מגע לפני שהם מבצעים פעולת המרה ( רשום לרשימת אימיילים, להורדת קובץ או לרכישה).

הבוט הוא הכלי המושלם להשגת המרות מיקרו

הבוטים באתר שלך יכולים למלא תפקיד מכריע בהמרת הגולשים ומעלים את ההסתברות שהמבקרים שלך יבצעו את אחת מפעולות ההמרה ( רשום לרשימת אימיילים, להורדת קובץ או לרכישה).

… במיוחד במהלך הביקורים הראשוניים כאשר הם הגולשים עוד לא מכירים אותך ועסק שלך בגדר נעלם עבורם

מה שאומר שכדי ליצור המרה, עליך ליצור כמה “המרות מיקרו” בדרך …

תחשוב על “המרות מיקרו” אלה כעל התחייבויות קטנות.

הבוט הוא הכלי המושלם להשגת המרות מיקרו.

באמצעות שיחה מרתקת ואינטליגנטית הבוט מפתה את המבקרים שלכם לקיים איתו אינטראקציה מועילה …

כל לחיצה על כפתור בצ’אט היא המרת מיקרו.

הבוט שלך חושף קטעי מידע ככל שהמבקר שלך מתקדם בצ’אט.

במובן מסוים, הבוט מאתגר את המבקר באתר שלך, מכריח אותו להגיב כדי לקבל מידע נוסף.

בכל פעם שהם לוחצים על כפתור או מקלידים תגובה …

… הבוט שלך מייצר המרת מיקרו נוספת

זהו תהליך פסיכולוגי עדין שמחמם את הסיכוי באמצעות שיחה אינטראקטיבית.

לפני שהוא יודע את זה, המבקר שלך צובר מספר רב של המרות מיקרו …

… וההסתברות שהבוטים ימירו את הגולשים ללילדים מרקיעה שחקים