שיווק דיגיטלי לרופאים
שיווק דיגיטלי לרופאים אימוץ אסטרטגית שיווק דיגיטלי לרופאים חיונית לכל המרפאות והקליניקות שרוצות להישאר תחרותיות ורווחיות השיווק הדיגיטלי תורם לטיפוח הקשרים עם המטופלים הקיימים ומייצר
שיווק ופרסום דיגיטלי יוצר את ההבדל שבין עסק מצליח לעסק כושל. שיווק ופרסום דיגיטלי מסייע למשוך קהלי יעד ממוקדים ולהמיר אותם ללידים ומכירות. טכניקות שיווק ופרסום דיגיטלי מספקות לבעלי עסקים את הסיכויים הטובים ביותר לעמוד בתחרות, ומסייעות להם לצמוח מבחינה עסקית.
עסקים קטנים עם תקציב מצומצם, יכולים להשקיע בפרסום מקוון שמשתלם יותר משיווק מסורתי וגם מביא תוצאות. לפי חברת המחקרים Gartner, 40% מהעסקים שהשתתפו במחקר העידו כי הצליחו לחסוך כסף רב באמצעות שיווק דיגיטלי . הנתון הזה יכול גם להסביר מדוע 28% מבעלי העסקים מתכננים להעביר את תקציב הפרסום שלהם מערוצי מדיה מסורתיים כמו טלוויזיה, עיתון ורדיו לאמצעי שיווק דיגיטליים.
עסקים שמשווקים מוצרים ושירותים באמצעות שיווק דיגיטלי, מודדים את ההצלחה של השיווק באמצעות שיעור ההמרה. זהו למעשה היחס שבין התנועה הנכנסת לאתר שלהם לבין השגת לידים והגדלת המכירות. גם אם האתר שלכם נהנה מתנועת גולשים גדולה, מאמצי השיווק שלכם לא יעילים אם אתם לא מצליחים להמיר את הלקוחות הפוטנציאלים ללקוחות חדשים. לכן, המטרה של בעלי עסקים היא להגיע לשיעור המרה גבוה. הבשורה המשמחת היא ששיווקי דיגיטלי לעסקים שמתבצע בצורה נכונה, יספק לכם המרות גבוהות. ישנם מספר כלים וטכניקות שתוכל להשתמש בהם לקמפיין השיווק הדיגיטלי שלכם, כגון אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק במדיה חברתית ושיווק בדוא"ל. אפיקי השיווק הללו יסייעו לכם ליצור אינטראקציה מהירה ויעילה עם קהלים ממוקדים ויספקו להם תוצאות טובות מבחינת שיעור ההמרה.
בשנים האחרונות חלה עלייה מתמדת בגלישה בטלפון הנייד. למעשה, מחצית מתעבורת האינטרנט בעולם מגיעה מהאינטרנט הסלולרי. טלפונים חכמים הפכו לחבר הטוב שלנו, כש-91% מהאמריקאים מעידים כי הטלפון שלהם נמצא תמיד קרוב אליהם. באמצעות קידום אתר אינטרנט רספונסיבי המותאם למובייל, תוכלו לפנות לאותם לקוחות פוטנציאלים המעדיפים לגלוש דרך הטלפון הנייד במקום במחשב.
המשמעות של שיעורי המרה גבוהים היא הכנסה גבוהה יותר. מחקר שנערך על ידי IPSOS הונג קונג, מצא כי חברות שמשקיעות באסטרטגיית שיווק דיגיטלי נהנות מהכנסות הגדולות פי 2.8 לעומת ההכנסות של חברות שלא עושות זאת. לעסקים קטנים ובינוניים המשתמשים בטכניקות שיווק מקוונות יש סיכוי גבוה פי 3.3 להרחיב את כוח העבודה והעסק שלהם ולפנות לקהלים בחו"ל.
אחת הסיבות לכך שהשיווק ופרסום דיגיטלי דוחק הצידה את ערוצי השיווק המסורתיים, היא שהוא מאפשר לכם להגיע לקהל יעד ממוקד ובזמן אמת. פרסום בטלוויזיה, בעיתון או ברדיו מגיע לקהל יעד רחב, ואין שום הבטחה לכך שהאדם שנחשף לפרסומת הוא קהל היעד הרלוונטי של המוצרים או השירותים שלכם. לעומת זאת, באמצעות שיווק דיגיטלי תוכלו לפנות לקהל יעד לפי מאפיינים דמוגרפיים כמו מין, גיל, מיקום ותחומי עניין, כך תגדילו את סיכויי הצלחת הקמפיין הפרסומי. מעבר לזה, האינטראקציה עם קהל היעד תספק לכם תובנות לגבי הצרכים של הלקוחות שלכם. ניתוח התובנות האלו יאפשר לכם לתכנן היטב את האסטרטגיה השיווקית, יסייע לכם לספק ללקוחות שלכם חווית שירות טובה יותר, ויתרום לנאמנות שלהם למותג שלכם.
התוכן הוא המלך בשיווק דיגיטלי – התוכן הוא חומר הבערה באינטרנט. תוכן טוב מקודם בגוגל , תוכן טוב זוכה לשיתופים ולתגובות.
בשנים האחרונות חלה עלייה מתמדת בגלישה בטלפון הנייד. למעשה, מחצית מתעבורת האינטרנט בעולם מגיעה מהאינטרנט הסלולרי. טלפונים חכמים הפכו לחבר הטוב שלנו, כש-91% מהאמריקאים מעידים כי הטלפון שלהם נמצא תמיד קרוב אליהם. באמצעות קידום אתר אינטרנט רספונסיבי המותאם למובייל, תוכלו לפנות לאותם לקוחות פוטנציאלים המעדיפים לגלוש דרך הטלפון הנייד במקום במחשב.
כפי שכבר ציינו, הכוח של שיווק ופרסום דיגיטלי טמון ביכולת שלו למשוך תנועה ממוקדת. באמצעות קידום ברשתות החברתיות או בגוגל, תצליחו לפנות לאותם קהלים שמתעניינים במה שיש לכם להציע. כך, יותר גולשים ייחשפו לשירותים ולמוצרים שלכם, וימליצו עליהם לאנשים אחרים. הדבר יחזק את זה מוניטין המותג שלכם, ויפתח עבורכם דלתות חדשות של הזדמנויות להגיע לשווקים גדולים יותר.
פרסום וקידום ברשת יכול לספק החזר השקעות טוב יותר (ROI) לעומת החזר ההשקעה שיספקו לכם ערוצי שיווק מסורתיים. העלות של פרסום מדיה מסורתית היא יקרה מדי עבור עסקים קטנים ובינוניים, וקשה גם למדוד את תוצאות הפרסום. לעומת זאת, ניתן לעקוב ולפקח בקלות אחר קמפיינים בשיווק דיגיטלי. תוכלו למדוד את הצלחת הקמפיין באמצעות כמות הגולשים שהשאירו פרטים ליצירת קשר באתר, שנרשמו לניוזלטר שלכם או שביצעו רכישה בחנות במקוונת. המפתח להצלחה בשיווק דיגיטלי הוא לייצר זרימה קבועה של תנועה ממוקדת שהופכת למכירות וללידים. ככל שתייצרו תנועה גדולה יותר, כך תוכלו ליהנות מחזר השקעה גבוה יותר.
סקר הצרכנים המקוונים של חברת Nielsen מצא כי 90% מהגולשים סומכים על מותג אם קיבלו עליו המלצה מאנשים שהם מכירים. שיווק דיגיטלי מאפשר לכם למנף את ההמלצות של צרכנים שרכשו מכם בעבר, באמצעות פרסום אותן המלצות ברשתות החברתיות. כך תצליחו להגביר את האמון במותג שלכם ותשיגו עוד ועוד לקוחות.
שיווק באמצעות הדיגיטל כולל אסטרטגיות יעילות המניעות את הגולשים לפעולה שבה אתם מעוניינים – רכישה באתר, השארת פרטי קשר, יצירת קשר או הרשמה לניוזלטר. ישנן מגוון דרכים שבעזרתן תצליחו להשיג את המטרה שלכם ולהניע את הגולשים לפעולה. כמו למשל, הכנסת כפתור בולט וצבעוני בכתבה הכולל את המילים "הירשמו עכשיו" ומעודד את הגולשים לבצע הרשמה לניוזלטר.
"האינטרנט של הדברים" הוא מערכת אקולוגית עולמית של מכשירים כמו טאבלטים, סמארטפונים, גאדג'טים בית חכם ועוד – שיכולים לקיים אינטראקציה זה עם זה באמצעות האינטרנט. זה אולי נשמע כמו מדע בדיוני, אבל לשם העולם צועד. שנים האחרונות חלה התפתחות מהירה בתחום הזה, ועם ההשקה של רשתות ה-5g "האינטרנט של הדברים" רק יתעצם. לכן, חשוב להשקיע בשיווק דיגיטלי כדי שהעסק שלכם לא יישאר מאחור.
שיווק דיגיטלי לרופאים אימוץ אסטרטגית שיווק דיגיטלי לרופאים חיונית לכל המרפאות והקליניקות שרוצות להישאר תחרותיות ורווחיות השיווק הדיגיטלי תורם לטיפוח הקשרים עם המטופלים הקיימים ומייצר
רוצה יותר לידים, יותר לקוחות, ויותר מכירות? הגעת למקום הנכון! בוא ואציג לך ממחקרים ממספרים ועובדות למה שיווק דיגיטלי לעסקים הוא צורת הפרסום המשתלמת לעסק
שיווק דיגיטלי – פרסום שמביא תוצאות רוצה לשווק את העסק שלך באינטרנט במינימום השקעה כספית ומקסימום חשיפה לעסק? הטכנולוגיה הדיגיטלית מחוללת מהפכה בעולם המכירות, כלים
מרדכי מקלף 9 חיפה, מיקוד 3295209
הנטקה 12/א חיפה, מיקוד 3461606
המבצע עד סוף אוגוסט 2023