שיווק מחדש – remarketing להשאר במודעות של הגולש שלך

שיווק מחדש היא אסטרטגיה לייזר שמאפשרת למקד מודעות למשתמשים שביקרו בעבר באתר שלך.

בפוסט נתמקד בחשיבות של של מודעות, ביתרונות והייחודיו של השיווק מחדש וכיצד ליישם מסע פרסום מוצלח באמצעות שיווק מחדש עם Google Ads. בין אם אתה חדש בעולם הדיגיטלי ובין אם אתה מחפש לשפר את מאמצי השיווק שלך, שיווק מחדש של מודעות יכול לפתוח את הפוטנציאל לתוצאות יוצאות דופן.

רימרקטינג לגולשי האתר

שיווק מחדש של מודעות ללקוחות שביקרו באתר:


שיווק מחדש, המכונה גם מיקוד מחדש, היא טכניקה המאפשרת להציג מודעות ממוקדות למשתמשים שביקרו בעבר באתר שלך. שיווק מחדש מופעל באמצעות הצבת קובץ Cookie בדפדפנים של הגולשים, ומאפשר להציג לאותם גולשים שבקרו באתר מודעות בזמן שהם גולשים באתרים או פלטפורמות אחרות ברשת המדיה. שיווק מחדש באמצעות מודעות ובאנרים שומר את המותג שלך רענן בראש של הגולשים ומעודד אותם לחזור ולבצע את הפעולה הרצויה.

 

היתרונות הייחודיים של שיווק מחדש של מודעות


שיווק מחדש של מודעות מציע מספר יתרונות ייחודיים המבדילים אותו משיטות פרסום מסורתיות:

הצגת מודעות למשתמשים שכבר ביקרו באתר שלך

שיווק מחדש של מודעות מאפשר לך להתחבר מחדש למשתמשים שכבר גילו עניין במוצרים או בשירותים שלך. על ידי הצגת המודעות הרלוונטיות להם, אתה מגדיל את הסיכויים לשוב ולעורר בהם מעורבות ולהניב המרות.

מודעות מוגברת מותג 

שמירה על חשיפה של המותג שלך באמצעות מודעות שיווק מחדש עוזרת לחזק את המודעות למותג. גם אם משתמשים לא ביצעו המרה במהלך הביקור הראשוני שלהם, סביר יותר שהם יזכרו את המותג שלך וישקלו אותו בתהליך קבלת ההחלטות העתידי שלהם.

הודעות מותאמת אישית

שיווק מחדש של מודעות מאפשר לך להתאים את ההודעות שלך לפלחי משתמשים ספציפיים. אתה יכול ליצור מודעות מותאמות אישית שמדברות ישירות לצרכים שלהם או להזכיר להם את המוצרים שהם צפו, ולהגדיל את הרלוונטיות וההשפעה של הפרסום שלך.

 

איך ליישום במסע הפרסום לשיווק מחדש של מודעות ב-Google Ads


להלן מדריך שלב אחר שלב ליישום מסע פרסום לשיווק מחדש באמצעות Google Ads


1. התקן את תג השיווק מחדש

הוסף את תג השיווק מחדש שסופק על ידי Google Ads לדפי האתר שלך. תג זה מאפשר לך לעקוב אחר משתמשים ולהציג להם מודעות שיווק מחדש.

2. הגדר קהלי שיווק מחדש

השתמש ב-Google Ads או ב-Google Analytics כדי להגדיר קהלי שיווק מחדש על סמך קריטריונים ספציפיים, כגון משתמשים שביקרו בדפים מסוימים או נטשו את עגלות הקניות שלהם.

3. צור מודעות שיווק מחדש

עצב מודעות מושכות ומושכות חזותית שמתאימות ליעדי מסע הפרסום שלך. ודא שההודעות שלך משכנעות ומעודדות את המשתמשים לנקוט בפעולה.

4. הגדר אסטרטגיות הצעות מחיר

התאם את אסטרטגיות הצעות המחיר שלך כדי לתעדף קהלים לשיווק מחדש. זה מבטיח שהמודעות שלך יוצגו בתדירות גבוהה יותר למשתמשים שכבר קיימו אינטראקציה עם האתר שלך.

5. מעקב ובצע אופטימיזציה

עקוב באופן רציף אחר הביצועים של מסע הפרסום שלך לשיווק מחדש. נתח מדדים כגון שיעורי קליקים, המרות והחזר על הוצאות פרסום. בצע התאמות מבוססות נתונים כדי לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך לתוצאות טובות יותר.

 

בניית קהלים בגוגל אנליטיקס


Google Analytics מספק כלים רבי עוצמה לבניית קהלים לשיווק מחדש של מודעות. כך תוכל למנף את Google Analytics ליצירת קהלי שיווק מחדש:
הגדר קהלים: ב-Google Analytics, צור קהלים מותאמים אישית על סמך קריטריונים ספציפיים, כגון משתמשים שביקרו בדפים מסוימים או בילו פרק זמן מסוים באתר שלך.

 

1. קשר את Google Analytics עם Google Ads

חבר את חשבון Google Analytics שלך ל-Google Ads כדי לאפשר שיתוף של נתוני קהל. שילוב זה מאפשר לך להשתמש בקהלים שלך ב-Google Analytics עבור מסעות פרסום של שיווק מחדש ב-Google Ads.

2. צור קמפיינים לשיווק מחדש: ב-Google Ads

השתמש בקהלים שיצרת ב-Google Analytics כדי לבנות קמפיינים לשיווק מחדש. התאם אישית את המודעות ואת אסטרטגיות הצעות המחיר שלך כדי למקד ביעילות לקהלים הספציפיים האלה.

 

לסיכום

שיווק מחדש של מודעות הוא אסטרטגיה רבת עוצמה המאפשרת לך להתחבר מחדש למשתמשים ולמתעניינים

שתף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

הרשם לקבלת 101 טיפים נוספים

פוסטים קשורים
מעקב המרות

מעקב המרות

מעקב המרות היא אסטרטגיה לייזר שמפשרת לנתח את הנתונים של הצלחת או אי הצלחת הקמפיין מעקב ההמרות של Google הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים

אופטימיזציה לדפי נחיתה

אופטימיזציה לדף נחיתה

אופטימיזציה לדף הנחיתה: המפתח לשיפור התוצאות העסקיות דפי הנחיתה הם חלק מרכזי בקמפיינים שלנו. בעזרת דפי הנחיתה אנחנו משיגים פעולות ותוצאות, ולכן חשוב מאוד להתמקד

שיפור-מהירות-טעינת-דף-הנחיתה

שיפור מהירות טעינת דף הנחיתה

מהי מהירות טעינת דף הנחיתה ומהי חשיבותו? מהירות טעינת דף הנחיתה היא הזמן הנדרש לאתר להציג ולטעון את התוכן הראשוני של דף הנחיתה. זהו הרגע

קורס ADWARDS לבעלי עסקים

מבצע לזמן מוגבל!

50% הנחה
קורס Adwards

המבצע עד סוף אוגוסט 2023

רוצים להתייעץ

השאירו פרטים בטופס

בודק...