מעקב המרות

מעקב המרות היא אסטרטגיה לייזר שמפשרת לנתח את הנתונים של הצלחת או אי הצלחת הקמפיין

מעקב ההמרות של Google הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים למדוד את האפקטיביות של מאמצי השיווק שלהם ולקבל תובנות חשובות לגבי התנהגות הלקוחות. בפוסט הזה נתעמק בעולם מעקב ההמרות של גוגל, נסביר את חשיבותו, ההשלכות של אי הטמעתו וכיצד להגדיר מעקב המרות גם בגוגל אדס וגם בגוגל אנליטיקס. הבנת מעקב ההמרות היא חיונית להתאמת היעדים העסקיים שלך ולהשגת תוצאות מרשימות.

רימרקטינג לגולשי האתר

מהו מעקב המרות וחשיבות

מעקב המרות כשמו הוא כלי המשמש למעקב ולמדידה של פעולות ספציפיות שמשתמשים מבצעים באתר או בדף נחיתה.
פעולות אלו, הידועות בשם המרות, ההמרות יכולות להשתנות בהתאם ליעדים העסקיים ועשויות לכלול רכישות, הגשת טפסים, הרשמות או פעולות רצויות אחרות.
החשיבות של מעקב ההמרות טמונה ביכולתו לספק תובנות חשובות לגבי ביצועי הקמפיינים השיווקיים, מה שמאפשר לעסקים לזהות אילו מאמצים מצליחים ואילו טעונים שיפור. על ידי מעקב המרות, עסקים יכולים לייעל את אסטרטגיות השיווק שלהם, להקצות משאבים ביעילות, ובסופו של דבר להגדיל את ההחזר על ההשקעה (ROI)

ההשלכות של אי ביצוע מעקב אחר המרות באתר או בדף הנחיתה

עסקים שמזנחים את מעקב ההמרות פועלים למעשה במחשכים.
ללא נתונים קונקרטיים על האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלהם ומגיבים למאמצי שיווק שלהם, אין להם יכולת לקבל החלטות מושכלות. זה מוביל לבזבוז משאבים, אסטרטגיות שיווק שגויות והחמצת הזדמנויות להתחבר ללקוחות פוטנציאליים.
בנוסף, ללא נתוני המרות, עסקים עשויים להתקשות להבין אילו קמפיינים מניעים פעולות חשובות וייתכן שלא יצליחו לנצל יוזמות מוצלחות, מה שיוביל לקיפאון או אפילו ירידה בביצועים.

מעקב המרות של Google ב-Google Ads וב-Google Analytics

ב-Google Ads

מעקב המרות מאפשר למפרסמים לעקוב ולמדוד פעולות ספציפיות המתרחשות לאחר שמשתמשים מקיימים אינטראקציה עם המודעות שלהם. זה יכול לכלול רכישות, שליחת טפסים, שיחות טלפון או פעולות אחרות המוגדרות כהמרות.
מעקב ההמרות של Google Ads מאפשר למפרסמים לעקוב אחר הביצועים של מודעות, מילות מפתח ומסעות פרסום בודדים, ומספק תובנות לגבי ההיבטים של מאמצי הפרסום שלהם מניבים את התוצאות החשובות ביותר.

ב-Google Analytics

מצד שני, גוגל אנליטיקס מציע ראייה רחבה יותר של התנהגות המשתמש באתר. הוא עוקב אחר המרות ואינטראקציות אחרות של משתמשים, כגון צפיות בדפים, זמן באתר ושיעורי יציאה מדף כניסה. גוגל אנליטיקס מספק ניתוח מקיף של מסעות המשתמשים, ומדגיש אילו מקורות תנועה וערוצי שיווק מניבים את מירב ההמרות והמעורבות באתר. על ידי שילוב של מעקב המרות של Google Ads ו-Google Analytics, עסקים יכולים לקבל הבנה מקיפה של ההשפעה השיווקית שלהם, החל מהופעות של מודעות ועד לאינטראקציות באתר.

מה הבדלים בהמרות בין Google Ads ו-Google Analytics?

בעוד שגם Google Ads וגם Google Analytics מספקות יכולות חשובות של מעקב המרות, הן מודדות המרות בצורה שונה בשל נקודות המבט הייחודיות שלהן.
Google Ads מתמקדת במעקב אחר המרות המתרחשות כתוצאה מלחיצה על מודעות, ומספקת קישור ישיר יותר בין מאמצי הפרסום לתוצאות.
גוגל אנליטיקס, לעומת זאת, מספק ראייה רחבה יותר של התנהגות משתמשים, עוקב אחר המרות הנובעות ממקורות תנועה שונים, כולל חיפוש אורגני, מדיה חברתית, הפניות וביקורים ישירים. זה גם לוכד המרות מערוצים בתשלום וגם מערוצים שאינם בתשלום.

כיצד לבנות מעקב המרות ב-Google Ads

בניית מעקב המרות ב-Google Ads היא תהליך פשוט

א. היכנס לחשבון Google Ads שלך ונווט אל התפריט “כלים והגדרות”.
ב. תחת “מדידה”, בחר “המרות” ולחץ על כפתור “+ המרה”.
ג. בחר את סוג ההמרה שאחריו תרצה לעקוב, כגון אתר אינטרנט, אפליקציה או שיחות טלפון.
ד. פעל לפי ההנחיות כדי להגדיר פרטי המרה, כולל שם, ערך וספירה של ההמרה.
ה. צור את תג מעקב ההמרות והצב אותו בדף הרלוונטי של האתר שלך כדי להתחיל לעקוב אחר המרות.

כיצד לבנות מעקב המרות בגוגל אנליטיקס

שילוב מעקב המרות ב-Google Analytics כולל את השלבים הבאים:
א. גש לחשבון Google Analytics שלך ונווט לקטע “ניהול”.
ב. תחת “תצוגה”, בחר “יעדים” ולחץ על כפתור “+ יעד חדש”.
ג. בחר מתוך תבניות יעד מוגדרות מראש או צור יעד מותאם אישית המבוסס על אינטראקציות ספציפיות של המשתמש באתר שלך.
ד. הגדר את פרטי היעד, כגון שם יעד, סוג וכתובת אתר יעד או תנאי אירוע.
ה. שמור את היעד ואפשר ל-Google Analytics לאסוף נתונים על ההמרות שנבחרו.

לסיכום

מעקב ההמרות של Google הוא כלי רב עוצמה המאפשר תובנות חשובות לגבי הביצועים של מאמצי השיווק שלך. על ידי סקירה ואופטימיזציה של מעקב ההמרות שלך הן ב-Google Ads והן ב-Google Analytics, תוכלו להבטיח שהאסטרטגיות השיווקיות שלכם יתאימו למטרות העסקיות שלכם, מניבות תוצאות מרשימות ובסופו של דבר להשיג הצלחה בכיס/בקופה אל תפספס את ההזדמנות לקבל החלטות מונחות נתונים ולמקסם את ההשפעה של יוזמות השיווק שלך.

יישם עוד היום מעקב המרות וסלול את הדרך לצמיחה ושגשוג עבור העסק שלך.

שתף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

הרשם לקבלת 101 טיפים נוספים

פוסטים קשורים
מעקב המרות

מעקב המרות

מעקב המרות היא אסטרטגיה לייזר שמפשרת לנתח את הנתונים של הצלחת או אי הצלחת הקמפיין מעקב ההמרות של Google הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים

אופטימיזציה לדפי נחיתה

אופטימיזציה לדף נחיתה

אופטימיזציה לדף הנחיתה: המפתח לשיפור התוצאות העסקיות דפי הנחיתה הם חלק מרכזי בקמפיינים שלנו. בעזרת דפי הנחיתה אנחנו משיגים פעולות ותוצאות, ולכן חשוב מאוד להתמקד

שיפור-מהירות-טעינת-דף-הנחיתה

שיפור מהירות טעינת דף הנחיתה

מהי מהירות טעינת דף הנחיתה ומהי חשיבותו? מהירות טעינת דף הנחיתה היא הזמן הנדרש לאתר להציג ולטעון את התוכן הראשוני של דף הנחיתה. זהו הרגע

קורס ADWARDS לבעלי עסקים

מבצע לזמן מוגבל!

50% הנחה
קורס Adwards

המבצע עד סוף אוגוסט 2023

רוצים להתייעץ

השאירו פרטים בטופס

בודק...