שיווק דיגיטלי לרופאים
שיווק דיגיטלי לרופאים אימוץ אסטרטגית שיווק דיגיטלי לרופאים חיונית לכל המרפאות והקליניקות שרוצות להישאר תחרותיות ורווחיות השיווק הדיגיטלי תורם לטיפוח הקשרים עם המטופלים הקיימים ומייצר
השיווק הדיגיטלי מספק לבעלי העסקים את הסיכויים הטובים ביותר להגדיל את המכירות ולזכות בהובלה.
ניצול מלא של הכלים ואפשרויות השיווק הדיגיטליות מצריך ידע ניסיון והיכרות במערכות מעמיקה עם הכלים והפלטפורמות הדיגיטליות
התוכן הוא המלך בשיווק דיגיטלי - התוכן הוא חומר הבערה באינטרנט. תוכן טוב מקודם בגוגל , תוכן טוב זוכה לשיתופים ולתגובות.
בני אדם תלויים באינטרנט, בחיפוש מידע חיוני, במציאת חנות מקומית בקרבת מקום, מציאת נופשון בחו"ל או כל סוג של נתונים לביצוע עבודתם.
השימוש של אנשים באינטרנט גדל מאוד בעשור האחרון ובמיוחד בשנה האחרונה עקב מגפת הקורונה.
הפרסום המסורתי כפי שאנשים מכירים אותו, השתנה בשנים האחרונות באופן דרסטי עם ההתקדמות במדיה הדיגיטלית, המקוונת והחברתית. ההשפעה של האינטרנט על היבטים בחייהם של אנשים רבים גרמה להעברת תקצבי הפרסום מהמדיה המסורתי למדיה הדיגיטלית
שיווק דיגיטלי מסייע לעסקים בכל הגדלים להפוך את עצמם לגלויים וזמינים יותר.
מהו שיווק דיגיטלי?
הגדרה: שיווק דיגיטלי הוא כל צורת שיווק המבוססת על טכנולוגיה דיגיטלית.
מהי טכנולוגיה דיגיטלית?
טכנולוגיה הדיגיטלית כוללת את כל הכלים האלקטרוניים, מערכות אוטומטיות, מכשירים טכנולוגיים ומשאבים היוצרים, מעבדים או מאחסנים מידע.
שיווק דיגיטלי הוא מונח גג לכל סוג של שיווק מקוון כולל שיווק בפלאפונים, קידום אתרים אורגני וממומן, קידום מודעות אדוורדס PPC, שיווק בדוא"ל, שיווק באמצעות תוכן ושיווק במדיה חברתית: יוטיוב, פייסבוק אינסטגרם, TIK TOK לינקדאין. שיווק ב SMS, שיווק בווצאפ, אם אינך מכיר את המונחים הללו, הנה פירוט מהיר
מה החשיבות של שיווק דיגיטלי?
החשיבות של שיווק דיגיטלי שהיא מאפשרת לתעד ולנתח את הביצועים והתוצאות של מסעות הפרסום שלך. מה שמאפר למשווקים האינטרנטיים לשפר את התוצאות וליצור קמפיינים משתלמים. באמצעות שיווק דיגיטלי ניתן להגיע לקהל היעד וללקוחות הפוטנציאליים, ולהמיר אותם ללקוחות חדשים.
יצירת קמפיינים וקידום פוסטים בתשלום, להגעה לקהל גדול וממוקד.
קידום אורגני של האתר בדפי תוצאות חיפוש בגוגל.
קידום ממומן בגוגל על ידי פרסום מודעות. הפרסומות שלך יוכלו להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל, ב-You Tube, ברשת המדיה / אתרים שותפים וב-Gmail.
שליחת ניוזלטרים מעוצבים ופרסומות דרך המייל.
למה השיווק באינטרנט עובד טוב יותר מאשר פרסום בעיתונים, מקומונים או שלטי חוצות?
11 היתרונות של שיווק ופרסום דיגיטלי על פני ערוצי שיווק אחרים הם ביכולת של אתרי אינטרנט לאסוף מידע על הגולשים. איסוף המידע על ידי אתרים מאפשר למפרסמים להציג מודעות המתאימות לאופי הגולש, התחומים בהם התעניין ומאפיינים דמוגרפיים.
השיווק הדיגיטלי הוא זול ומשתלם ביחס לשיווק המסורתי ( רדיו טלוויזיה, עיתונות, מקומונים, פליירים ותעשיית הדפוס)
כמה עולה לשווק את העסק דרך האינטרנט?
שיווק באינטרנט מתאים גם לתקציב של עסקים קטנים. זאת מאחר וההשקעה בפרסום באינטרנט לעסקים לא מצריכה סכומי עתק, כמו בפרסום בטלויזיה. המחירים לשיווק דיגיטלי נחשבים נמוכים יחסית לפרסום הרחב והממוקד שהוא מציע.
השימוש ברשתות חברתיות, כמו פייסבוק, הוא חינם. זה כבר חוסך בעלויות. בנוסף לכך, האפשרות של תשלום לפי לחיצה (CPC / PPC) עוזרת לשלוט בעלויות הפרסום. כך, למעשה, לא משלמים על עצם פרסום המודעה (כמו בעיתון), אלא משלמים על מי שלחץ, כלומר התעניין בה.
האפשרויות לטרגוט קהל היעד לפרסומות באינטרנט הן אינסופיות. הנה כמה מהן:
כלומר לפי צורך במוצר או שירות מסוים.
כך אפשר, למשל, לשווק את העסק שלך למי שהיה באתרי האינטרנט של המתחרים שלך.
טכנולוגיה, כושר ובריאות, עסקים ותעשייה, קניות ואופנה.תחום העיסוק / העבודה.
כמו: בעלי עסקים קטנים, משתמשי Gmail, מנהלי דפים בפייסבוק, משתמשים במכשירי טאבלט.
בעת הגלישה מהטלפון הנייד.
יתרון נוסף של שיווק באינטרנט על פני סוגי שיווק אחרים הוא ביכולת ניתוח התוצאות. קשה מאוד למדוד עד כמה פרסומת בעיתון השפיעה על גדילה במכירות או כמות הלקוחות החדשים בעסק.
לעומת זאת, פרסום באינטרנט מאפשר לעקוב אחר "זרימת" הגולשים, ולראות כמה לחצו על הפרסומת והגיעו לאתר או דף הנחיתה.
כל אחד יכול לפתוח חשבון פייסבוק או גוגל ולהתחיל לשווק את העסק שלו באמצעות קידום ממומן בגוגל או בפייסבוק. עם זאת, מאוד לא מומלץ לפרסם קמפיין ממומן בעצמך אם זה לא תחום העיסוק שלך. מכיוון שאפשרויות הטרגוט הן רבות כל כך, צריך לדעת להגדיר נכון את הפרסומות שלך, כך שיגיעו לקהל המתאים.
לרוב לא משלמים על פרסום מודעה באינטרנט, אלא אם מישהו לחץ עליה. עם זאת, צריך לזכור שלחיצות על מודעות על ידי אנשים שלא יהפכו ללקוחות שלך, זה לזרוק את הכסף לפח.
טרגוט מדויק של הפרסומות באינטרנט יחסוך לך כסף.
בנוסף, צריך לדעת לקבוע תקציב מתאים לקידום הממומן והגדרות נוספות שהמטרה שלהן להשיג לך מקסימום לקוחות במחיר מינימלי לקליק. חברות שיווק דיגיטלי ישיגו עבורך את החשיפה שהעסק שלך צריך במחיר אופטימלי ללחיצה.
בקידום הממומן בגוגל ובפייסבוק אפשר לשווק מחדש את העסק שלך לקהל שביקר באתר האינטרנט שלך. שיווק דיגיטלי מסוג רימרקטינג ניתן להגדיר קהל מאוד ספציפי. למשל, גולש שהיה באתר ולא פנה דרך טופס יצירת קשר, לא לחץ על מספר הטלפון או לא ביצע רכישה.
שיווק מחדש הוא מאוד יעיל, שכן מזכיר לגולש את המותג שלך ואת המוצרים. אם ביקר באתר שלך וטרם הפך ללקוח, אפשר להציג לו פרסומות המכילות מבצע או הנחה על המוצר שהתעניין בו.
כדי לבצע שיווק מחדש לגולשי האתר, דרוש לבנות דף נחיתה או לבנות אתר כדי שנוכל להצמיד עוגייה לכל אותם גולשים שמגיעים לאתר או באמצעות קידום אתרים seo או באמצעות קישורים מהרשתות החברתיות או מהאימיילים
שיווק דיגיטלי כולל פרסום מודעות ביו-טיוב. פרסום זה נעשה דרך המערכת של גוגל אדס.
חלק מאפשרויות טרגוט פרסומות ביו-טיוב:
מי שצפה בסרטון כלשהו בערוץ היו-טיוב שלך.
מי שצפה בסרטון ספציפי בערוץ שלך.
מי שביקר בערוץ היו-טיוב שלך.
מי שרשום לערוץ שלך.
הוסיף סרטון מהערוץ שלך לפלייליסט.
קיימות אפשרויות טרגוט נוספות. הפרסומת שלך ב-You Tube יכולה להופיע בצורת טקסט, תמונה או סרטון.
קידום אתרים דרך רשתות חברתיות כולל פרסומים ופעולות במדיה החברתית במטרה להביא גולשים אל אתר האינטרנט שלך. זה נקרא גם אופטימיזציית רשתות חברתיות SMO – Social Media Optimization.
האם זה טוב להביא כל גולש לאתר שלך? יותר חשובה איכות הגולשים מאשר הכמות. שיווק דיגיטלי נכון דרך הרשתות החברתיות יביא לאתר גולשים שהאתר שלך רלוונטי עבורם, והם יוכלו להפוך ללקוחות שלך.
גולשים שמגיעים לאתר שאינו רלוונטי עבורם, יוצאים מיד ומעלים את אחוזי היציאה מהאתר – Bounce Rate. שיעור יציאה גבוה מאתר אינטרנט פוגם בקידום האתר בתוצאות החיפוש בגוגל.
תמיד צריך לשאוף לשווק את האתר רק לאנשים שהעסק שלך פונה אליהם. קידום דרך המדיה החברתית נעשה כחלק מעבודת הקידום האורגני של האתר בתוצאות שונות בגוגל. פנייה לקהל המדוייק ביותר יגדיל את משך הגלישה באתר ואת כמות הדפים הנצפים באתר, וזה שווה קידום בגוגל.
ניתן לקדם אתר על פי חיפושים מקומיים, בהתאם למיקום הגיאוגרפי של העסק שלך. לדוגמה, אתר אינטרנט של חברת שיווק דיגיטלי בחיפה נקדם באמצעות מילים מתאימות ב"גוגל לעסק שלי" – Google My Business.
העבודה על קידום בגוגל כוללת התייחסות למיקום הגיאוגרפי של העסק באמצעות הטמעת מפה באתר, ופרסומים שונים בגוגל מיי ביזנס. כך ניתן יהיה לקדם את האתר בתוצאות החיפוש המקומיות (השייכות לאזור גיאוגרפי) וגם ב-Google Maps.
אינטליגנציה מלאכותית – Artificial Intelligence או בינה מלאכותית
בינה האנושית – הרעיון לפתח תוכנות מחשב שידמו יכולת לנהל שיחה אנושית ויכולת לעיבוד נתונים. מה שחוסך זמן כסף וכוח אדם.
צ'אט בוטים הופכים חלק מתהליך השיווק לאוטומטי
צ'אט בוטים יכולים להפוך חלק מתהליך השיווק לאוטומטי. צ'אט בוטים, מאפשרים להפוך את השיווק לקל ויעיל יותר על ידי אוטומציה
תפקידו של הצ'אט בוט הוא לטפל בתקשורת הראשונית ולאסוף את כל הפרטים הדרושים מהלקוחות שלך – כך שכאשר אתה פונה לליד, כבר יש לך את הפרטים הדרושים לניהול שיחה ראשונית עם הנרשם. הפרטים שהצאט בוט שואב מהליד שם, טלפון אימייל ונושא הפנייה שלו.
מה שהופך את התקשורת למשמעותית לעסק.
חייבים לקבוע מטרות מאוד מובהקות לתכנית השיווק הדיגיטלי לפני שמתחילים לבנות את הקהלים והקמפיינים.
מטרות לדוגמה:
רק כשיש מטרות ברורות אפשר להתחיל בעבודת השיווק הדיגיטלי, כאשר כל הפרסומים מכוונים להשגת המטרות שהוצבו. הגדרת מטרות ממוקדות לקמפיין שיווקי באינטרנט מאפשרת לנתח את הנתונים:
שיווק דיגיטלי לעסקים הוא תחום שהרבה עסקים לא יודעים איך לגשת אליו. הם פונים לפרסום בעיתונים מקומיים, רק כי אינם יודעים כיצד לפרסם את העסק שלהם. הרבה עסקים אף מסתפקים בשיווק העסק שלהם "מפה לאוזן". שיטה זו, כמובן, אינה מביאה קהל לקוחות גדול אל העסק, כפי שמביא שיווק באינטרנט.
הגיוני שעסק לא ידע איך לפרסם את עצמו אם שיווק הוא לא תחום ההתמחות שלו. שיווק דיגיטלי מצריך ידע רב, וכאמור, פרסום נכון וממוקד יחסוך לך כסף.
שיווק דיגיטלי לרופאים אימוץ אסטרטגית שיווק דיגיטלי לרופאים חיונית לכל המרפאות והקליניקות שרוצות להישאר תחרותיות ורווחיות
מכשיר דיגיטלי הוא מכשיר הממיר מידע למספרים כדי לאחסן ולהעביר את המידע הזה.
מחשבים הם דוגמה מצוינת למכשיר דיגיטלי בשימוש יומיומי.
מכשירים דיגיטליים קיימים כבר למעלה מ 100 שנה, כאשר הטלגרף הוא המכשיר הדיגיטלי הראשון שהומצא לפני כ 100 שנה ושימש לתרגום טקסט לסדרת נקודות וקווים, כדי לאפשר תקשורת למרחקים ארוכים.
מודמים הם דוגמה חדשה נוספת למכשיר דיגיטלי, המשרת את אותן מטרות כמו קווי הטלגרף הישנים בהמרת מידע אנלוגי כגון טקסט, שמע ווידאו לאותות דיגיטליים להעברה לאורך כבל רשת.
דוגמאות לפלטפורמות דיגיטליות מצליחות הן פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין.
פלטפורמות ידע כמו StackOverflow, Quora ו- Yahoo! תשובות.
פלטפורמות לשיתוף מדיה כמו YouTube, Spotify ו- Vimeo.
פלטפורמות מוכוונות שירות כמו Uber, Airbnb ו- GrubHub.
הרשתות החברתיות הן win win situation לבעלי עסקים שרוצים לקדם את העסקים שלהם
פלטפורמות המדיה החברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין.
מאפשרות לבעלי העסקים לנצל את מאגרי המידע שצברו הרשתות החברתיות אודות המשתמשים שלהם כדי למקד מודעות מותאמות אישית לקהל לקוחותיהם.
שיתוף מידע באמצעות מכשיר דיגיטלי או מסך. בעיקרו של דבר, מדובר בכל צורת מדיה שמסתמכת על מכשיר אלקטרוני ליצירתו, הפצתו, תצוגתו ואחסונו.
דוגמאות למדיה דיגיטלית כוללות תוכנה, תמונות דיגיטליות, וידאו דיגיטלי, משחקי וידאו, דפי אתרים, מדיה חברתית, נתונים דיגיטליים ומאגרי מידע, אודיו דיגיטלי כגון MP3, מסמכים אלקטרוניים וספרים אלקטרוניים.
המדיה הדיגיטלית מאפשרת גמישות בלתי מוגבלת במידע
ניתן לשתף מידע בין בני אדם פרטיים או חברות בקלות, ניתן לערוך את המידע לשנות אותו בקלות
לדוגמא, אם חברה מדפיסה פרסומת בעיתון, היא לא יכולה לבצע שינויים לאחר שהעיתון נשלח לדפוס. אבל אם היא רכשה מודעה מקוונת, ניתן בכל שלב לבצע את השינויים הנדרשים ולפרסם אותה מחדש. לכן, המדיה הדיגיטלית העניקה לחברות שליטה רבה יותר במאמצי השיווק שלהן
נתונים דיגיטליים מתייחס לכל צורות המדיה המקודדת בפורמטים הניתנים לקריאה במכונה.
ניתן ליצור, להציג, להפיץ, לשנות, לשמוע ולשמור מדיה דיגיטלית במכשיר אלקטרוניקה דיגיטלי.
ניתן להגדיר דיגיטלי ככל נתונים המיוצגים בסדרת ספרות, ומדיה מתייחסת לשיטת שידור או העברת מידע.
מדיה דיגיטלית מתייחסת לכל מידע שמשודר אלינו דרך מסך. זה כולל טקסט, שמע, וידאו וגרפיקה המועברים דרך האינטרנט לצפייה באינטרנט.
דוגמאות למקומות בהם משתמשים בנתונים דיגיטליים הם בטלפונים סלולריים או בנגני MP3. דוגמאות נוספות כוללות מדחומים דיגיטליים ומדי לחץ דם וכן סולמות אמבטיה דיגיטליים המעניקים קריאות נפרדות אך מהירות. מספרים, טקסט ותווים וסמלים אחרים הם באופן טבעי בצורה דיגיטלית
זה כולל מכשירים כגון:
מחשבים נייחים.
מחשבים ניידים.
טלפונים ניידים.
מחשבי לוח.
קוראים אלקטרוניים.
התקני אחסון, כגון כונני פלאש.
התקני קלט, כגון מקלדות, עכברים וסורקים.
התקני פלט כגון מדפסות ורמקולים.
בראש ובראשונה, העלויות שתצטרכו לשאת בשלבים הראשוניים עבור שיווק דיגיטלי עשויות להיראות גדולות אך הן נמוכות ביותר בהשוואה לשיווק מסורתי. ויחד עם היותו זול, זה מאפשר לך להגיע לקהל גדול יותר וזה חשוב מאוד כשאתה מתחיל. טעות נפוצה שעושים עסקים קטנים היא לא להקצות מספיק כסף לשיווק, יש צורך לנקוט בצעדים מחושבים שכאלה, אשר עשויים להיראות יקרים בהתחלה אך בטוח יניבו תוצאות. השיווק הדיגיטלי מאפשר להשקיע באנשים שיש להם את הסיכויים הגבוהים ביותר להמיר ולהפוך ללקוחות המשלמים שלך. רק שתדע, גם אם אתה לא משתמש בשיווק דיגיטלי, המתחרה שלך בוודאי שכן, והם מפמפמים פרסומות והצעות מפתות ללקוחות שלך בזמן שאתה מתלבט ומהסס ומתחמק. היתרונות של שיווק הדיגיטלי לעסקים קטנים מעודדים ומבטיחים כך שכדאי לשלב אותם כבר היום בעסק שלך..
כפי שצוין קודם לכן, כל מיני עסקים יכולים להפיק תועלת משיווק דיגיטלי. בין אם זה קטן או גדול. אבל היתרון הגדול ביותר של שיווק דיגיטלי שמבדיל לעסקים גדולים הוא תהליכי האוטומציה של השיווק. בהיותה חברה בקנה מידה גדול, מספר הקמפיינים הדרושים להפעלה וכמות הנתונים שצריך לנתח הוא עצום. תהליכים אוטומטיים מבטיחים שהכל פועל בזמן ובתנאי שההוראות המוזנות ידנית נכונות. ממשק אנושי בהחלט נדרש אך הוא מקל על התהליך ומסיר את הסיכויים לטעות אנוש. כמו כן, כמות הנתונים הנאספים על ידי חברות גדולות היא עצומה, ואם ממוינים נכון ומשתמשים בהם, הם פועלים כגורם מועיל במיקוד נכון ללקוחות שלכם. כל אלה הם רק חלק מהדרכים שבהן עסקים גדולים יכולים להפיק תועלת משיווק דיגיטלי. מלבד זאת, חשוב לשקול לשפר את מיומנויות העובדים שלכם בדיגיטליזציה שכן מדובר בצורך השעה.
השיווק הדיגיטלי מתיחס למכלול של מכירת מוצרים ושירותים בכלים אלקטרוניים ( מחשבים, טאבלטים, פלפונים ) ברשת האינטרנט ( אתרי מכירות, בלוגים, רשתות חברתיות – יוטיוב, פייסבוק אינסטגרם, TIK TOK לינקדאין ), מערכות קידום ופרסום ( קידום אורגני, וקידום ממומן ), כלי שיווק ואוטומציה ( כמו מערכות לדיוור אלקטרוני, מערכות CRM, מערכות למשלוח הודעות ווצאפ, SMS ) ומערכות בוטים ובינה אנושית
לשיווק דיגיטלי ישנם יתרונות רבים והשפעה גדולה על עסקים קטנים וגדולים כאחד: 1. פנייה לקהל יעד ממוקד במקום קהל יעד רחב 2. חסכון בכסף
מחקר של חברת Gartner Digital Marketing מצא ש-40% מהעסקים דיווחו על חיסכון כספי בזכות שיווק דיגיטלי 3. התמודדות מול מתחרים גדולים – שיווק דיגיטלי מאפשר לכם להתחרות מולם ואף להביס אותם בתחרות. 4. חשיפה רבה במיוחד – שיווק דיגיטלי מאפשר לכם להגיע ליותר ויותר לקוחות, גם כאלו שנמצאים במיקום רחוק מהחנות הפיזית שלכם. אם אתם חולמים להרחיב את העסק ולהגיע לקהל בינלאומי, אין ספק שפרסום מקוון יסייע לכם לעשות זאת. באמצעות חנות מקוונת המקודמת כראוי, הגולשים יכולים להגיע אליכם מכל מקום בעולם, ולבצע רכישה 24 שעות ביממה.
חד משמעית כן. השיווק דיגיטלי מתאים לכל בעלי עסקים בכל היקף ומכל ענף. לא משנה מה אתם מוכרים, תוכלו להיעזר בחברה לשיווק דיגיטלי כדי להגביר את המודעות לעסק שלכם, לחזק את האינטראקציה עם הלקוחות הקיימים שלכם, להרחיב את קהל היעד ולהגדיל את הרווחים וההכנסות.
השיווק הדיגיטלי הוא זול ומשתלם ביחס לשיווק המסורתי ( רדיו טלוויזיה, עיתונות, מקומונים, פליירים ותעשיית הדפוס)
שיווק באינטרנט מתאים גם לתקציב של עסקים קטנים. זאת מאחר וההשקעה בפרסום באינטרנט לעסקים לא מצריכה סכומי עתק, כמו בפרסום בטלויזיה. המחירים לשיווק דיגיטלי נחשבים נמוכים יחסית לפרסום המסורתי והיתרון שלהם שהעלות היא רק בגין לחיצה שביצע מתעניין פוטנציאלי
מזה 15 שנה שאנו מספקים פתרונות דיגיטליים מלאים כדי לעזור לעסקים, כמו שלך, להצליח באינטרנט. אנו עשינו זאת על ידי בניית ועיצוב אתרים רספונסיבי מושך את העין, בניית אתרי מסחר אלקטרוני עוצמתיים ושירותי שיווק מדהימים כגון: קידום אורגני SEO קידום ממומן PPC, פרסום ברשת המדיה, ברשתות החברתיות: פייסבוק אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב.
אם אתה רוצה יותר לידים או מכירות מהאתר שלך, אנחנו סוכנות שיווק דיגיטלית ותיקה ומהימנה שיכולה לעזור. בין אם זה באמצעות שירות ה-PPC שלנו, חבילות SEO, שירות ניהול המודעות שלנו בפייסבוק או אולי שילוב של כולם, יש לנו את הכישורים והניסיון לעזור.
כחברה אנו מאמינים במתן שירות הלקוחות הטוב ביותר עבור כל לקוחותינו. מנהל תיקי הלקוחות יקשיב לצרכים שלך ויתן עצות טובות וכנות כיצד האתר שלך צריך להיראות ולתפקד. תהיה לך גם גישה לצוות תמיכה מנוסה שישמח לתת לך עזרה מתמשכת, גם לאחר שהאתר שלך הושק.
שיווק דיגיטלי לרופאים אימוץ אסטרטגית שיווק דיגיטלי לרופאים חיונית לכל המרפאות והקליניקות שרוצות להישאר תחרותיות ורווחיות השיווק הדיגיטלי תורם לטיפוח הקשרים עם המטופלים הקיימים ומייצר
רוצה יותר לידים, יותר לקוחות, ויותר מכירות? הגעת למקום הנכון! בוא ואציג לך ממחקרים ממספרים ועובדות למה שיווק דיגיטלי לעסקים הוא צורת הפרסום המשתלמת לעסק
מרדכי מקלף 9 חיפה, מיקוד 3295209
הנטקה 12/א חיפה, מיקוד 3461606