פרסום בלינקדאין

הפרסום בלינקדאין פרסום ממוקד ומשתלם

היחודיות של מערכת הפרסום של לינקדאין 

“LinkedIn היא פלטפורמת נטוורקינג מקצועית המחברת בין אנשים ועסקים ברחבי העולם. בניגוד לאתרי מדיה חברתית אחרים, לינקדאין מתמקדת במיוחד בקריירה ובעסקים, מה שהופך אותה למקום ייחודי למצוא מקומות עבודה, ללמוד תובנות בתעשייה ולבנות מערכות יחסים מקצועיות.

מערכת הפרסום של לינקדאין מאפשרת למפרסמים לגייס עובדים ולקוחות עסקיים

שתף סיפורי הצלחה: פרסם המלצות או סיפורי הצלחה של עסקים שמצאו את העסקה המושלמת שלהם דרך Meuf או מעובדים שמצאו את עבודת החלומות שלהם. זה בונה אמון ואותנטיות. כלול קריאה לפעולה, כגון הזמנת משתמשים לשלוח הודעה ישירות ל-Meuf אם הם מעוניינים בהזדמנויות דומות.

צור תוכן למנהיגות מחשבתית: כתוב ושתף מאמרים על ניהול הון אנושי, מגמות גיוס או ייעוץ קריירה. זה ממצב את Meuf כמומחה בתחומה, מושך מעורבות ומגביר את הנראות שלך ללקוחות או לעובדים פוטנציאליים.

נצל את תכונת פרסום המשרות של LinkedIn: בעת פרסום משרות בלינקדאין, השתמש במילות מפתח אסטרטגיות כדי להפוך אותן לקלות לגילוי. ודא שתיאור התפקיד ברור והיתרונות של התפקיד מודגשים.

תוכן ממומן: השתמש בתוכן הממומן של LinkedIn כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך. זה יכול להיות שימושי במיוחד לקידום תוכן מנהיגות המחשבה שלך או משרות פנויות מפתח.

מודעות ממוקדות: ללינקדאין יש אפשרויות מיקוד חזקות. אתה יכול למקד על סמך שם תפקיד, ענף, גודל חברה, ותק, כישורים ועוד. השתמש באלה כדי להציג את התוכן שלך בפני האנשים הנכונים.

הסברה לעובדים: עודדו את העובדים שלכם לשתף תוכן מדף העסקי. זה מרחיב את טווח ההגעה שלך ומתחבר לרשתות של העובדים שלך.

עדכונים שוטפים: עדכן את דף החברה שלך בחדשות האחרונות, תובנות, פרסומי משרות ומידע רלוונטי אחר. זה שומר על מעורבות הקהל שלך ועוזר למשוך עוקבים חדשים.

מעורבות: צור מעורבות עם משתמשים שמקיימים אינטראקציה עם הפוסטים שלך. השב להערות ולהודעות בזמן ובמקצועיות.

סמינרים מקוונים והפעלות חיים: ארגן סמינרים מקוונים או מפגשים חיים שבהם תוכל לדון במגמות בתעשייה, לתת עצות קריירה או לדון בשירותים שלך ביתר פירוט. זה מספק ערך לעוקבים שלך ומגביר את המעורבות.

השתמש ב-LinkedIn Analytics: עקוב אחר הצלחת הקמפיינים שלך באמצעות כלי הניתוח של LinkedIn. זה יכול לעזור לך להבין מה עובד, מה לא ואיך אתה יכול לשפר.

זכרו, בניית נוכחות מוצלחת בלינקדאין דורשת זמן ומאמץ עקבי. הכל עוסק במתן ערך, בין אם זה באמצעות פרסומי דרושים, תוכן שימושי או דיונים מרתקים. בהצלחה בתפקיד החדש שלך!

 

פרסם בלינקדאין פרסום ממוקד ומשתלם

רוצה לפרסם משרה בלינקדאין בחינם?

גש לתכונת פרסום דרושים: מדף הבית שלך בלינקדאין, לחץ על סמל “עבודה” בפינה הימנית העליונה. לאחר מכן, לחץ על “פרסם משרה” בתפריט הנפתח.

פרסם משרה חדשה: מלא את המידע הדרוש על המשרה. זה יכלול את שם המשרה, המיקום, סוג העסקה (למשל, משרה מלאה, חלקית, חוזה), תפקידי עבודה, תעשייה ורמת ותק.

צור תיאור משרה מפורט: זהו חלק מרכזי בפרסום המשרה. עליך לציין בבירור את האחריות, הכישורים והיתרונות של התפקיד. השתמש בנקודות לקריאה קלה והקפד לכלול מילות מפתח רלוונטיות. זה יכול להפוך את הפרסום שלך לגלוי יותר בתוצאות החיפוש של LinkedIn.

אפשרויות מועמדים: תצטרך לבחור כיצד מועמדים יגישו בקשה. הם יכולים להגיש בקשה דרך LinkedIn או באתר אחר. אם תבחר באחרון, תצטרך לספק את כתובת האתר של דף הבקשה.

הגדר תקציב: כמו אתרי פרסום משרות מקוונים רבים, לינקדאין פועלת לפי מודל של תשלום לפי קליק. המשמעות היא שתצטרך להגדיר תקציב יומי לכמה אתה מוכן לשלם בכל פעם שמחפש עבודה לוחץ על הפרסום שלך. ניתן להתאים את התקציב בכל עת.

פרסם את התפקיד שלך: לאחר שהכל יתמלא ואתה מרוצה ממנו, אתה יכול לפרסם את העבודה שלך. זה אמור לעלות לאוויר כמעט מיד.

קדם את פוסט המשרה שלך: לאחר שפרסמת את העבודה שלך, לינקדאין תיתן לך את האפשרות לקדם אותה. קידום העבודה שלך יכול לעזור לה להגיע ליותר אנשים, ואתה יכול למקד ספציפית לנתונים דמוגרפיים מסוימים.

מעקב אחר הפרסום שלך: LinkedIn מספקת ניתוחים המאפשרים לך לעקוב אחר ביצועי פרסום המשרה שלך. אתה יכול לראות כמה אנשים צפו בעבודה שלך, כמה הגישו מועמדות וכמה הוצאת.

זכרו, המפתח למשרת עבודה מוצלחת הוא בהירות ופירוט. ודא שמועמדים פוטנציאליים מבינים בדיוק מה המשרה טומנת בחובה ואיזה כישורים הם צריכים.

שתף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

הרשם לקבלת 101 טיפים נוספים

פוסטים קשורים
מעקב המרות

מעקב המרות

מעקב המרות היא אסטרטגיה לייזר שמפשרת לנתח את הנתונים של הצלחת או אי הצלחת הקמפיין מעקב ההמרות של Google הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים

אופטימיזציה לדפי נחיתה

אופטימיזציה לדף נחיתה

אופטימיזציה לדף הנחיתה: המפתח לשיפור התוצאות העסקיות דפי הנחיתה הם חלק מרכזי בקמפיינים שלנו. בעזרת דפי הנחיתה אנחנו משיגים פעולות ותוצאות, ולכן חשוב מאוד להתמקד

שיפור-מהירות-טעינת-דף-הנחיתה

שיפור מהירות טעינת דף הנחיתה

מהי מהירות טעינת דף הנחיתה ומהי חשיבותו? מהירות טעינת דף הנחיתה היא הזמן הנדרש לאתר להציג ולטעון את התוכן הראשוני של דף הנחיתה. זהו הרגע

קורס ADWARDS לבעלי עסקים

מבצע לזמן מוגבל!

50% הנחה
קורס Adwards

המבצע עד סוף אוגוסט 2023

רוצים להתייעץ

השאירו פרטים בטופס

בודק...